به گزارش برنا، به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: دولت جدید سه ویژگی دارد، مردمی بودن، جهادی بودن و تحول‌گرا بودن که این ویژگی‌ها را یک بسیجی نیز دارد و مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هر کسی این ویژگی‌ها را داشته باشید یک بسیجی است و ما اگر بخواهیم به مردم خدمت کنیم باید این ویژگی‌ها را کسب کنیم.

وی ادامه داد: خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی باید نگرش الهی و انقلابی داشته باشند و نباید اجازه دهند که کار برای آنها تبدیل به کلیشه و روزمرگی شود زیرا اعتقاد داریم ذره ذره اعمال و رفتار ما در آن دنیا تأثیر دارد.

اصانلو ضمن قدردانی از زحمات چهار ساله محمدعلی اسفنانی گفت: جا به جایی در استان تهران به معنای ضعف و کم‌کاری نیست و ایده من این است مدیران ما همین که جا به جایی صورت بگیرد، انگیزه جدیدی ایجاد می‌شود.

وی با آرزوی موفقیت برای آقایی اظهار کرد: آقای آقایی با توجه به تجربه کار اجرایی در استان اصفهان و اشرافی که بر حوزه گشت مشترک دارند، در این جایگاه خدمت خواهند کرد و به خودشان نیز گفته‌ام که سه سیاست اساسی نظارت بر شعب به خصوص اجرای احکام، سلامت کارکنان و تقویت گشت‌های مشترک را سرلوحه کارشان قرار دهند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه تعامل با سایر دستگاه‌ها به خوبی در حال انجام است، افزود: در حوزه گشت و نظارت بر بازار و تنظیم گری، انتظار مردم این است که بر مبنای ماده ۱۹ از اختیار قانونی استفاده کنیم و به مرور در مجلس و دولت سعی داریم اختیار و وظایف را افزایش بدهیم که اگر موفق شویم، اختیارات تعزیرات همچون اوایل انقلاب می‌شود و اگر هم موفق نشویم به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم که اختیارات ما در این حد است اما در شرایط فعلی رویکرد بر تقویت گشت‌ها به ویژه در مراکز تولیدی و توزیعی است.

در این مراسم با اهدای لوح ضمن قدردانی از زحمات محمدعلی اسفنانی، حکم انتصاب فرزاد آقایی به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران توسط ریاست سازمان ابلاغ شد.