شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مسئولیت

استاندار تهران: بسیجیان با احساس مسئولیت به گره‌گشایی از مسائل و مشکلات می‌پردازند

استاندار تهران گفت: بسیج در تمامی عرصه‌های مختلف کشور از فعالیت‌های علمی و فن آوری‌های نوین تا خدمات اجتماعی، با ایمان و عزم و احساس مسئولیت به گره گشایی از مسائل و مشکلات می‌پردازد.
خبرگزاری میزان- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
 
بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره خدادادی ملتی است که دشمنان آن همیشه در این اندیشه بوده اند که آن را نابود و یا بی اثر کنند. ملتی که بار سنگین تحقق آرمان‌های مقدس نوین اسلامی را بر شانه‌های سترگ خود احساس می‌کند و امیدوارانه به سمت قله‌های رفیع خود در حال حرکت است.

بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل (ع) و مظهر اقتدار ملی و تجلی تمام عیاری است از مجاهدت، اخلاص، صبر و بصیرت.

اینک و در آوردگاه تمام عیار حق و باطل، در طلیعه سال‌های نخستین گام دوم انقلاب اسلامی، بسیج در تمامی عرصه‌های مختلف کشور از فعالیت‌های علمی و فن آوری‌های نوین تا خدمات اجتماعی، از حضور در میدان‌های فرهنگی تا مجاهدت‌های طاقت فرسا، حضور فعالانه و اصولی و برنامه ریزی شده خود را به اثبات رسانده و با ایمان و عزم و احساس مسئولیت به گره گشایی از مسائل و مشکلات می‌پردازد.

از این روی بسیج، به حق موفق‌ترین و مردمی ترن نیروی مقاومت جهانی است که در آن پاک‌ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت جمع شده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بلاخص سردار شهد سلیمانی عزیز، هفته بسیج را به همه بسیجیان گرانقدر تبرک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم با بهره مندی از ظرفیت بی انتهای این نعمت عظیم، شاهد پیشرفت و سربلندی روز افزون میهن اسلامی باشیم.

 

  • استاندار تهران سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری فیروزکوه را منصوب کرد
  •  
    انتهای پیام/