به گزارش برنا؛ دیدار دو تیم فوتبال ساحلی سیاه کوه اردکان و شهروند فرح آباد ساری از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ساحلی برگزار شد و تیم شهروند ساری به دلیل رفتار غیرورزشی بازیکنان و کادر تیم نسبت به داور مسابقه و تخریب رختکن، سوءرفتار تیمی ناشی از چهار اخطار به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. صابر کبودانی فر، بازیکن تیم شهروند ساری به دلیل رفتار غیرورزشی، اهانت و فحاشی به داوران به 3 جلسه محرومیت و مبلغ 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین رضا قلی نژاد، بازیکن و سعید قاسمی فرح آبادی، مدیر تیم شهروند ساری به دلیل رفتار غیرورزشی و اهانت و فحاشی به داوران هر کدام به 3 جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

در خصوص شکایت باشگاه فولاد هرمزگان علیه تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار مبنی بر حضور 3 بازیکن تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در تیم طرف شکایت از جمله منصور مدارایی در بازی مورخ 27 مهرماه با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و نظر به اینکه دلیل اثباتی کافی و اقناع آوری در خصوص موضوع شکایت ارائه و تحصیل نگردیده است مستند به ماده 95 مقررات انضباطی مصوب 1397 حکم بر برائت باشگاه و بازیکنان مورد شکایت صادر می شود. رای صادره ظرف مهلت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

همچنین بازی دو تیم ملوان انزلی و ملوان بندرگز از سری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ساحلی برگزار شد و رضا کردی جزی، مدیر تیم ملوان بندرگز به دلیل اهانت به داوران که موجب به اخراج وی شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.