شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کمیته امداد#یارانه#رئیس کمیته

واکنش رئیس کمیته امداد به نحوه پرداخت یارانه‌های نقدی


واکنش رئیس کمیته امداد به نحوه پرداخت یارانه‌های نقدی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ نسبت به پرداخت یارانه‌های نقدی به گروه‌های مختلف جامعه واکنش نشان داد و گفت: باید به گونه‌ای عمل شود که افراد نیازمند نسبت یارانه بیشتری را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ لایحه «تامین مطمئن کالاهای اساسی، نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست‌های جبرانی برای حمایت از معیشت اقشار آسیب‌پذیر»  چندی پیش با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی ارسال شد که البته مورد پذیرش نمایندگان مجلس قرار نگرفت و بر همین اساس لایحه ذکر شده به صورت عادی در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به لایحه «تامین مطمئن کالاهای اساسی، نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست‌های جبرانی برای حمایت از معیشت اقشار آسیب‌پذیر» گفت: این اقدام دولت در این شرایط قابل تقدیر است و بر همین اساس این لایحه به مجلس ارسال شد.

وی با اشاره به مخالفت نمایندگان مجلس با دو فوریت این لایحه تأکید کرد: در این لایحه عنایت ویژه‌ای به معیشت اقشار آسیب‌پذیر شده است که مددجویان دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد را هم شامل می‌شوند که امیدواریم که مجلس شورای اسلامی این لایحه را هر چه زودتر بررسی و در نهایت تصویب کند.

رئیس کمیته امداد با اشاره استفاده افراد ثروتمند همانند افراد نیازمند از یارانه عنوان کرد: این خلاف عدالت است و باید به گونه‌ای عمل شود که افراد نیازمند نسبت به این افراد یارانه بیشتری را دریافت کنند.

انتهای پیام/