شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#صدا و سیما#علی دایی

علی دایی ، سوژه شوخی مجری جنجالی صدا و سیما شد + سند

شوخی عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک با نام گذاری یک گونه جدید ماهی به نام علی دایی

  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • چند روز پیش بود که نام «علی دایی» روی یک گونه ماهی جدید کشف شده، نام‌گذاری شد و حواشی زیادی ایجاد کرد. عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک هم این اتفاق عجیب را دست مایه طنز قرار داد .

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    یک تیم تحقیقاتی بعد از کشف یک گونه جدید ماهی در دریای خزر، نام آنها را «علی دایی» گذاشت و واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی دریافت کرد.

     مصاحبه‌ای که عضو هیأت علمی گروه شیلات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه گیلان درباره کشف یک گونه جدید ماهی در دریای خزر انجام داد،‌ کافی بود تا طرفداران فوتبال در فضای مجازی حملات تندی را به این مسئول و تیم تحقیقاتی‌اش انجام بدهند.

    او در مصاحبه‌اش گفته بود به خاطر مقام بالای علی دایی در کشور و افتخارآفرینی‌های این اسطوره فوتبال نام این ماهی را «علی دایی» گذاشته‌اند. جمله‌ای که باعث شده واکنش‌های جالب و البته تندی در فضای مجازی مطرح شود.

    عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک در شبکه ورزش هم به شوخی با این اتفاق جنجالی پرداخت و نام گذاری یک گونه جدید ماهی به نام علی دایی را دست مایه طنز قرار داد .

    گفتنی است این ماجرا در دیگر نقاط جهان هم سابقه داشته است ، از جمله مصری ها که نام گونه ای از مورچه را محمد صلاح گذاشته اند .