شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#تیم ملی

افشای نقش سرمربی تیم ملی در انتخاب سرمربی تراکتور

سولدو سرمربی تراکتور : برای حضور در ایران با اسکوچیچ مشورت کردم

سولدو سرمربی تراکتور : برای حضور در ایران با اسکوچیچ مشورت کردم

زونیمیر سولدو سرمربی کروات و جدید باشگاه تراکتور در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان از نقش دراگان ایکوچیچ در انتخاب تی تی ها پرده برداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز عملکرد شاگردانش و نتیجه دیدار این تیم مقابل سپاهان راضی است.

زونیمیر سولدو پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری اظهار داشت:

تقریباً چهار روز است که با تیم تراکتور کار می‌کنم که زمان کوتاهی است. برای بازی سختی آماده می‌شدیم و تلاش کردیم آمادگی لازم را برای رویارویی با سپاهان پیدا کنیم تا برابر تیم ریشه‌دار و خوب سپاهان خوب بازی کنیم. از عملکرد بازیکنان و نتیجه بازی راضی هستم.

وی درباره اینکه برای آمدن به ایران از مربیان کروات حاضر در فوتبال کشورمان مشورت گرفته است یا خیر، افزود:

پیش از اینکه به ایران بیایم چند بار با دراگان اسکوچیچ صحبت و شناخت کمی درباره فوتبال ایران پیدا کردم. خوشحالم که ایشان را اینجا دیدم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت:

امروز از عباس‌زاده به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی که داشت و اینکه تمرین کمی با تیم انجام داده بود، استفاده نکردیم. نخواستیم ریسک کنیم تا مبادا آسیب‌دیدگی او تشدید شود، چون به این بازیکن در خط حمله نیاز داریم.

سولدو گفت:

تراکتور بهترین تماشاگران را دارد و این باعث خوشحالی من است. امیدوارم هواداران به ما کمک کنند تا تراکتور را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی درباره باشگاه سپاهان بیان کرد:

سپاهان یک باشگاه سازماندهی‌شده‌ و خوب است. قبلاً از هموطنانم که در فوتبال ایران حضور داشته و دارند درباره این باشگاه شنیده بودم. شرایط سپاهان خوب است و امیدوارم سایر باشگاه‌های ایران نیز چنین وضعیتی داشته باشند. امروز بازی نسبتاً خوبی با این تیم داشتیم و فکر می‌کنم همه راضی باشند.