شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجیدی#فرهاد مجیدی#نساجی#استقلالی

خوشحالی ستاره استقلالی از ناکامی فرهاد مجیدی مقابل نساجی + سند

شاهین طاهر خانی : اتفاقاتی افتاد که خواسته من نبود و از استقلال جدا شدم ؛ خوشحالم بعد از سختی‌هایی که کشیدم ، امروز توانستم از خودم دفاع کنم

  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • شاهین طاهر خانی ستاره پیشین استقلال گفت : اتفاقاتی افتاد که خواسته من نبود و از استقلال جدا شدم . خوشحالم بعد از سختی‌هایی که کشیدم ، امروز توانستم از خودم دفاع کنم.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    شاهین طاهرخانی مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی مقابل استقلال که تیم سابق او بوده است، اظهار داشت:

    بازی مقابل تیم سابقم بود که سه چهار سال در این تیم زحمت کشیدم. اتفاقاتی افتاد که خواسته من نبود و از استقلال جدا شدم. خوشحالم بعد از سختی‌هایی که کشیدم، امروز اینجا ایستادم تا از خودم دفاع کنم. خوشحالم که در تیم نساجی بازی می‌کنم، چون آن روزهایی که شرایطم خوب نبود، نساجی و هوادارانش دست من را گرفتند و بلندم کردند.

    وی در ادامه افزود:

    شرایط تیم ما را همه دیدند و امروز تیم قابل احترامی داشتیم. ما مقابل تیمی بازی کردیم از مدعیان است و نشان دادیم توانایی بالایی داریم و می‌توانیم این فصل در لیگ خیلی عالی بازی کنیم.

    مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه تیمش مقابل نساجی به تساوی رضایت داد، گفت:

    دو تیم برای برد آمده بودند. ما بسته بازی نکردیم و استقلال هم در زمین خودش دنبال برد بود. ما ضدفوتبال بازی نکردیم و می‌خواستیم فوتبالی را نمایش بدهیم که همه لذت ببرند. ما نشان دادیم توانایی بالایی داریم. امیدوارم در ادامه فصل همین روند را ادامه دهیم تا به جایگاهی که لیاقتش را داریم، برسیم.