شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#پرسپولیس#استقلالی‌ها

تصاویر| شادی استقلالی‌ها از باز شدن دروازه پرسپولیس!/ مدافع جنجالی کاپیتان استقلال شد

هواداران تیم استقلال هنگامی که مس رفسنجان دروازه پرسپولیس را باز کرد، به شدت خوشحال شده و به این موضوع واکنش نشان دادند.

استقلال - نساجی

خبرورزشی - دیدار تیم‌های استقلال و نساجی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی و در شرایطی آغاز شده که به نظر می‌رسد با وجود اعلام قبلی مبنی بر حضور ۵ هزار نفر، تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آزادی آمده و بازی دو تیم را تماشا می‌کنند.

هنگام پخش بازی پرسپولیس از تلویزیون تا زمانی که دروازه رادوشویچ باز شد هواداران استقلال به مانند اینکه تیمشان در یک مسابقه گلزنی کرده به خوشحالی پرداختند.

هواداران استقلال

ساکت الهامی سرمربی نساجی به دلیل محرومیت از روی سکوها دیدار تیمش را نظاره می‌کند و اسماعیل اسماعیلی از کنار خط بازیکنان این تیم را هدایت می‌کند.

پیش از شروع مسابقه عکس زنده‌یاد غلامحسین مظلومی در دستان سیاوش یزدانی قرار گرفت تا یاد و خاطره اسطوره باشگاه استقلال زنده نگه داشته شود. امروز سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومی است.

استقلال - غلامحسین مظلومی

هنگامی که فرهاد مجیدی به همراه کادر فنی‌اش وارد زمین شد مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت.

بازیکنان و کادر فنی دو تیم پیش از شروع مسابقه یاد و خاطره شهید حسن طهرانی‌مقدم را با شاخه‌های گل زنده نگه داشتند.

شاهرخ بیانی که روی نیمکت نساجی مازندران حضور دارد پیش از شروع بازی با فرهاد مجیدی برخورد گرمی داشت.دو کاپیتان پیشین استقلال قبل از شروع مسابقه با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

محمد دانشگر به عنوان کاپیتان تیم استقلال در این مسابقه برای تیمش به میدان رفت.

شاهین طاهرخانی مدافع دو فصل پیش استقلال پیش از شروع بازی به سمت فرهاد مجیدی و نیمکت آبی‌پوشان رفت و برای حضور در زمین از آنها رخصت گرفت.

هواداران تیم استقلال پیش از شروع بازی علیه مسعود سلطانی‌فرد وزیر پیشین ورزش و جوانان شعار داده و وی را مقصر ناکامی‌های چند سال اخیر آبی‌پوشان می‌دانستند.

کوین یامگا بازیکن فرانسوی تیم استقلال امروز به جای وریا غفوری در پست مدافع راست به میدان رفت.