شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بنیاد#حوزه

بنیاد شهید علت لغو جلسه با خانواده‌های شهدای هسته‌ای را اعلام کرد

بنیاد شهید اعلام کرد که عدم برگزاری نشست با خانواده های شهدای هسته ای به خاطر عدم امکان تعویق دیدارهای بعدی قاضی زاده هاشمی بود مدیرکل حوزه بود.

بنیاد شهید علت لغو جلسه با خانواده‌های شهدای هسته‌ای را اعلام کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا،  مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی درباره دلایل لغو نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های معظم شهدای هسته‌ای و ترور ارائه داد.

سعید حقیقی با بیان اینکه دکتر قاضی‌زاده هاشمی در برنامه‌های متعددی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو می‌کند، افزود: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مدت کوتاه مسئولیت طی ۴ سفر استانی به دیدار ایثارگران رفته‌اند علاوه بر این همچون این هفته عصر روز پنجشنبه جهت دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به‌صورت حضوری در منازل این عزیزان حضور می‌یابد.

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: نشست های دکتر قاضی‌زاده هاشمی با تشکل‌های ایثارگری نیز برگزار می‌شود که آخرین دیدار چهارشنبه هفته جاری انجام شد ضمن اینکه دیدارهای ویدئو کنفرانسی ایشان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به منظور بررسی و حل مشکلات این عزیزان در حال انجام است.

حقیقی در مورد دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدای هسته‌ای و ترور نیز گفت: این دیدار برای روز پنجشنبه گذشته برنامه‌ریزی شده بود و در زمان مقرر با خانواده شهید گرانقدر شهریاری از شهدای هسته‌ای انجام شد البته به جهت برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی در منازل خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله شهید اندرزگو و فشردگی برنامه‌ها امکان جابجایی زمان دیدار برخی خانواده‌های عزیز شهدای ترور و هسته‌ای که در زمان مقرر در محل دیدار حاضر نشدند فراهم نشد و این دیدار به زمان دیگری موکول شد.

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عذرخواهی از این خانواده‌های عزیز تصریح کرد: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نه تنها برای کارکنان بنیاد بلکه برای آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی وظیفه‌ای فراموش‌نشدنی است. این عزیزان با صبر و ایثار خویش عزت، آرامش و افتخار میهن اسلامی را به ارمغان آوردند و لازم است بار دیگر تأکید کنم عدم برگزاری این نشست تنها به دلیل عدم امکان تعویق آن به جهت برنامه دیدارهای بعدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

وی با بیان اینکه حضور ایثارگران و خانواده آنها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باعث افتخار است، گفت: مسئولان بنیاد از دیدار این عزیزان انرژی و معنویت زیادی دریافت می‌کنند و بنیاد شهید و امور ایثارگران خانه تمام خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان گرامی و آزادگان سرافراز است و درهای آن همواره بر روی این عزیزان گشوده بوده و خواهد بود.

حقیقی در پایان خاطرنشان کرد: اخبار مرتبط با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار و رسانه‌های رسمی کشور قابل دسترسی است و جامعه معزز ایثارگری و عموم ملت شهیدپرور ایران در جریان برنامه‌های متعدد بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره جدید قرار خواهند گرفت.