شهر خبر

حمله تازه افشین پیروانی به سازمان لیگ : همه برنامه ها علیه پرسپولیس است !

افشین پیروانی : این که برنامه بازی پرسپولیس با سه ملی‌پوش، مشابه برنامه بازی تیم‌هایی است که درگیر برنامه‌های تیم ملی نیستند، جای ایراد دارد

اعتراض پرسپولیس به برنامه ریزی سازمان لیگ

افشین پیروانی در اعتراض به برنامه ریزی سازمان لیگ برای بازی های هفته پنجم گفته است این برنامه برای پرسپولیس با ۳ ملی پوش ایراد دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس به برنامه‌ریزی در نظر گرفته شده برای هفته پنجم با توجه به در اختیار داشتن ملی‌پوشان خود و خستگی آنها، اعتراض کرد.

به گزارش پارس فوتبال، در حاشیه جلسه هماهنگی برای دیدار دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان، افشین پیروانی نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ با توجه به ملی‌پوشان این تیم و خستگی ناشی از سفرهای چند روز اخیر آنها، اعتراض کرد.

تیم ملی ایران ۴٨ ساعت قبل به ایران بازگشته و پرسپولیس نیز بلافاصله با در اختیار گرفتن ملی‌پوشان خود راهی رفسنجان شده است. موضوعی که با توجه به عدم فرصت لازم برای ریکاوری برای آنها موجود بوده، اعتراض کادرفنی و سرپرستی تیم را بهمراه داشته است.

افشین پیروانی در جلسه هماهنگی این بازی، ابتدا به نمایندگی از اعضای تیم، از مردم رفسنجان به دلیل استقبالی که از کاروان سرخپوشان داشتند قدردانی کرد و به خاطر این که با توجه به شرایط کرونا، امکان نداشت، اعضای تیم در کنار هواداران حضور پیدا کنند، عذرخواهی کرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به این شکل اعتراض شدید این باشگاه نسبت به نحوه برنامه‌ریزی رقابت‌های این هفته را اعلام کرد:

این که برنامه بازی پرسپولیس با سه ملی‌پوش، مشابه برنامه بازی تیم‌هایی است که درگیر برنامه‌های تیم ملی نیستند یا حداقل به میزان پرسپولیس با مشکل روبرو نبوده‌اند، جای ایراد دارد.

ملی‌پوشان پرسپولیس در ۸ روز، سه بازی و سفرهای متعدد به اردن، تهران و رفسنجان داشته‌اند. عملا هیچ امکانی برای ریکاوری آن‌ها برای این مسابقه وجود نداشت.

وی ادامه داد:

ما درباره امکان و امتیاز خاصی صحبت نمی‌کنیم ولی واقعا انتظار داریم و امیدواریم، برنامه‌ریزی مسابقات در چنین مواقعی شرایط منصفانه‌ و عادلانه‌تری را ایجاد کند تا اگر هم نمی‌توان مشکل اختلال در تمرینات به دلیل فقدان ملی‌پوشان را جبران کرد حداقل بازیکنان فرصت ریکاوری داشته باشند. این موضوع از جهت حفظ بازیکنان برای بازی‌های آتی تیم ملی و جلوگیری از آسیب‌دیدگی هم حائز اهمیت است. امیدواریم سازمان لیگ در آینده، مواردی از این دست را در برنامه‌ریزی مسابقات لیگ و بازی‌های پرسپولیس لحاظ کند و البته برای این بازی، پرسپولیس از این جهت متحمل ضرر شده است.