شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#وریا غفوری#مجیدی#فرهاد مجیدی

گزینه جذاب برای جانشینی وریا غفوری ؛ تصمیم تلخ فرهاد مجیدی برای کاپیتان استقلال

احتمال حضور کوین یامگا به جای وریا غفوری در ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران

وریا غفوری به احتمال فراوان به ترکیب اصلی استقلال مقابل نساجی مازندران نخواهد رسید

با وجود اینکه وریا غفوری کاپیتان استقلال در اردوی این تیم حضور یافت، اما احتمال حضورش در ترکیب ثابت بازی با نساجی مازندران بسیار ضعیف است و به احتمال فراوان کوین یامگا جانشین او خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اینکه فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی اعلام کرد وریا غفوری به دلیل سرماخوردگی دیدار با نساجی را از دست داد، اما غفوری توانست در آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار با نساجی حضور یافته و پا به پای دیگر همبازیانش تمرین کند و خودش را نیز به اردوی پیش از بازی رساند.

وریا غفوری در حالی که دو سه جلسه تمرین پیش از این بازی را از دست داد، در اردوی آبی پوشان حضور یافت و اعلام کرد مشکلی برای انجام این بازی ندارد. اما احتمال اینکه امروز این بازیکن در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گیرد ضعیف است.

در صورتی که مجیدی قصد استفاده از غفوری را در ترکیب اصلی تیمش نداشته باشد، کوین یامگا بازیکن خارجی این تیم محتمل‌ترین گزینه باری جانشینی غفوری است.

یامگا که از ابتدای حضورش در کنار استقلال همواره در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفته و با ۳ گل زده بهترین گلزن تیمش است، در صورت غیبت غفوری می‌تواند به جای او در پست وینگر راست به کار گرفته شود.