شهر خبر

بازیگر معروف با عروسی میلیاردی اش خبرساز شد!+تصاویر

کدخبر: 455523
اقتصادنیوز: جزئیات و تشریفات مراسم ازدواج باشکوه پاریس هیلتون، بازیگر و مدلینگ معروف باعث حیرت میهمانان شد.
 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، اگر اهل سفر و علاقمند به اقامت در هتل های زیبا و مجلل باشید، حتما نام هتل های زنجیره ای هیلتون را شنیده اید. وارث امپراتوری چهار میلیارد دلاری هتلهای مجلل هیلتون، پاریس ویتنی هیلتون است که علاقه ای به هتل داری نداشته و بازیگر، خواننده و مدل مشهور آمریکایی است.

زندگی پاریس هیلتون همیشه همراه با شگفتی های فراوانی بوده، در این روزها تصاویر مراسم ازدواج فوق لاکچری و میلیادری پاریس هیلتون در فضای مجازی وایرال شده و جنجال های زیادی برپا نموده است. در این بخش از چهره های نمناک اطلاعات جالبی درباره زندگی خصوصی این چهره سرشناس ارائه می کنیم.

مراسم عروسی

عروسی مجلل پاریس هیلتون و لباس عروس خاصش

پاریس هیلتون پس از 4 بار نامزدی با کارتر ریوم کارآفرین و نویسنده 40 ساله ازدواج کرد. کارتر، در جزیره اختصاصی شان و در تولدی زیبا و غافلگیرکننده پاریس هیلتون را با یک حلقه زیبا که توسط جین دوسِت، نوه بزرگ لویی کارتیه طراحی شده بود، سورپرایز کرد. مراسم مجلل ازدواج این زوج در یکی از هتل های پدربزرگ پاریس هیلتون برگزار شد.

عروسی مجلل

لباس عروسی که دوختش 1400 ساعت طول کشید

طراح لباس عروس زیبا و منحصر به فرد پاریس هیلتون فرناندو گارسیا و لارا کیم، ازطراحان لباس اسکار دلا رنتا بوده است. جالب است بدانید تمام قسمت های لباس عروس او دست دوز بوده و توسط 8 دوزنده برند اسکار د لا رنتا، دوخته شده و برای دوختن آن حدود 1400 ساعت زمان صرف شده است.

این لباس تنها لباس عروسی پاریس هیلتون نبود، بلکه او در جشن مهمانی بعد از مراسم ازدواج، لباسی راحت تر و ساده تر از لباس عروس اصلی که پیراهنی کوتاه سفید رنگ بود و توسط اسکار د لا رنتا طراحی شده بود، به تن نمود.

ساقدوش های پاریس هیلتون نیز پیراهن های بلند از برند «آلیس و اولیویا» که توری به رنگ صورتی بودند، به تن داشتند.

لباس عروس

آرایشگر پاریس هیلتون

آرایش موهای پاریس بر عهده ادورادو پونس و کار میکاپ او را استیون تبیمبا انجام داد که با دیدن چهره ی متفاوت او در شب عروسی اش متوجه گریم حرفه ای روی صورت پاریس هیلتون خواهید شد.

زندگی خصوصی پاریس هیلتون ثروتمند

پاریس هیلتون در 17 فوریه 1981 در شهر نیویورک و در یکی از ثروتمند ترین خانواده های تگزاس به دنیا آمد. پدر او ریچارد هیلتون صاحب هتل های زنجیره ای هیلتون در آمریکا و مادرش هنرپیشه و مجری اهل ایالات متحده آمریکا است که نفوذ فراوانی نیزدر تلویزیون امریکا دارد و در یک برنامه تلویزیونی در شبکه ان بی سی آمریکا آداب زندگی اشرافی را به 14 رقیب آموزش می دهد.

عروسی چهره ها

پاریس یک خواهر به نام نیکی نیز دارد. پاریس هیلتون در سال 1997 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و پس از آن وارد عرصه مدلینگ شد، او در کنار تجارت کیف هایی را برای یک تولیدی ژاپنی با عنوان "سامانتا تواسا" و یک برند محصولات آرایشی با عنوان "هیلتون" شروع کرد اما در این کار موفق نبود و اقدام به تأسیس یک شرکت ضبط موسیقی کرد.