محمد نوازی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره جشن پیشکسوتان استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: تنها کسانی که جای‌شان در این مراسم خالی بود پورحیدری، حجازی و کسانی بودند که دیگر در میان ما نیستند. دیگر افراد مشکل برای‌شان پیش آمده بود. امیدوارم این مراسم‌ها ادامه داشته باشد و همه با اتحاد بتوانیم یک باشگاه خوب و حرفه‌ای داشته باشیم.

او درباره تاسیس شرکت پیشکسوتان استقلال عنوان کرد: این صحبت‌ها مربوط به مدیران است. خیلی از پیشکسوتان حتی مشکل مسکن دارند و امیدوارم مدیران بتوانند این مسائل را حل کنند. باید از پیشکسوتان استقلال در این باشگاه استفاده کرد. هر اتفاقی می‌خواهد رخ دهد باید از خود ما شروع شود نه بیرون از استقلال. افرادی که اینجا جمع شدند تاریخ باشگاه را تشکیل داده‌اند. ای کاش بازیکنان و مربیان تیم هم حضور داشتند.

نوازی درباره عملکرد فنی آبی‌پوشان در لیگ برتر افزود: عملکرد استقلال خوب بوده و امیدوارم آبی پوشان منسجم‌تر و با کار گروهی بهتر نتایج بهتری هم بگیرند. هیچ چیز مثل تمرین کردن، دوری از حواشی و اتحاد نمی‌تواند در راه رسیدن به قهرمانی به استقلال کمک کند. البته صحبت درباره مدعیان قهرمانی زود است و در نیم فصل دوم باید در این زمینه صحبت کرد.

مربی فصل گذشته تیم پدیده خراسان درباره اخراج زودهنگام مربیان لیگ برتری هم گفت: مربیانی که با رابطه و حاشیه در لیگ حضور دارند نتیجه نمی‌گیرند و امیدوارم مدیران با درک این مطلب تصمیمات خود را بگیرند تا وضعیت نسبت به سال های اخیر تغییر کند و بهتر شود.

انتهای پیام/ 3