شهرخبر

جدول لیگ برتر در پایان روز نخست هفته پنجم؛ رونمایی از چهره صدرنشین جدید


جدول لیگ برتر در پایان روز نخست هفته پنجم؛ رونمایی از چهره صدرنشین جدید

در پایان روز نخست از هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، آلومینیوم اراک موفق شد با کسب یک پیروزی خانگی، صدرنشین جدول رده‌بندی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با پایان تعطیلات موقت لیگ برتر و از سرگیری مسابقات، در روز نخست از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) سه دیدار برگزار شد که با پیروزی خانگی آلومینیوم و برد خارج از خانه ذوب‌آهن همراه بود و دیگر دیدار میان صنعت نفت آبادان و گل‌گهر سیرجان نیز با تساوی خاتمه یافت.

دیدارهای روز نخست از هفته پنجم در شرایطی برگزار شد که گل‌گهر سیرجان به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی لیگ بیست‌ویکم این فرصت را داشت تا با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان قعرنشین صدرنشین لیگ برتر شود، اما تساوی بدون گل در آبادان این فرصت را از شاگردان امیر قلعه‌نویی گرفت. با توجه به تساوی بدون گل دو تیم، گل‌گهر 9 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد و صنعت نفت نیز با چهار امتیاز در رتبه دوازدهم جدول ایستاد.

با این حال، آغاز هفته پنجم با رونمایی از یک صدرنشین جدید همراه بود. آلومینیوم اراک با پیروزی 2 بر یک خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان خود را 11 امتیازی کرد و موقتاً بالاتر از تیم‌هایی چون استقلال، پیکان و سپاهان قرار گرفت و بر رتبه نخست جدول لیگ برتر تکیه زد. آنهم در شرایطی که نفت مسجدسلیمان با پنج امتیاز دنبال فرصتی برای صعود در جدول بود، اما با این شکست در رتبه هشتم جدول ایستاد.

در یکی دیگر از بازی‌های امروز، ذوب‌آهن که در دیداری معوقه مقابل پیکان فرصت صدرنشینی را از دست داده بود، با پیروزی خارج از خانه مقابل پدیده مشهد 9 امتیازی شد و هم‌امتیاز با گل‌گهر و سپاهان مدعی در رتبه ششم جدول قرار گرفت. پدیده نیز همچنان با یک امتیاز در قعر جدول است و شرایط مطلوبی ندارد.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته پنجم لیگ برتر و برنامه دیدارهای باقیمانده به شرح زیر است:

پدیده مشهد یک - ذوب‌آهن اصفهان 2
آلومینیوم اراک 2 - نفت مسجدسلیمان یک
صنعت نفت آبادان صفر - گل‌گهر سیرجان صفر

جمعه، 28 آبان
پیکان - فجر سپاسی شیراز، ساعت 15
مس رفسنجان - پرسپولیس، ساعت 16
فولاد خوزستان - هوادار، ساعت 17
سپاهان اصفهان - تراکتور تبریز، ساعت 18
استقلال - نساجی مازندران، ساعت 18

جدول لیگ برتر به شرح زیر است:

لیگ برتر فوتبال , تیم فوتبال آلومینیوم اراک , تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ,

انتهای پیام/