شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیت الله

سرلشکر سلامی در گذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت


سرلشکر سلامی در گذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار  سر لشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با صدور پیامی درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم انقلابی و مجاهد نستوه آیت‌الله محسن مجتهد شبستری،  عضو عالیقدر مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

این شخصیت ارجمند و تاثیرگذار از طلیعه نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب و سپس در عرصه های تعیین کننده تاریخ جمهوری اسلامی خدمات ارزشمند، ماندگار و الهام بخشی را در میدان های ترویج ارزش ها و شعائر اسلامی وخدمت به ملت عظیم الشان ایران بودیعت نهاده است که راهگشای نسل جوان مومن و انقلابی در راستای تمدن سازی نوین اسلامی خواهد بود.

اینجانب این مصیبت را به محضر مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) ، مردم شریف استان آذربایجان شرقی، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت ، شاگردان و علاقمندان، به ویژه بیت مکرم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با پیامبر اعظم(ص) و برای مصیبت دیدگان مکرم صبر و شکیبایی مسالت دارم.

همچنین حجت‌الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه نیز در پیام جداگانه درگذشت عضو فقید جامعه روحانیت مبارز را تسلیت گفت. متن این پیام نیز به شرح زیر است:

رحلت عالم مجاهد و جلیل القدر  آیةالله محسن مجتهد شبستری عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری و  مجمع تشخیص مصلحت نظام ، از پیشتازان نهضت اسلامی و یاران صدیق امام (ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) موجب تاثر و تالم گردید .

آن روحانی بصیر و انقلابی ، مبارزات مستمر و شجاعانه در دوران رژیم وابسته پهلوی و سپس مجاهدت های عالمانه ، مجاهدانه و هوشمندانه خود در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر پیشانی آن نقش آفرینی های سترگ در مسئولیت ها و سنگرهای خطیر مانند سال ها  نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه شهر تبریز ، نمایندگی مردم در مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین تلاش های الهام بخش در حوزه های علمیه و جامعه روحانیت مبارز ، می درخشد  را برای همیشه فراروی  نسل‌های مشتاق عزت و سرافرازی اسلام ، انقلاب و میهن اسلامی به ویژه جوانان غیرتمند و شیفته فرهنگ و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار داده است .

ضایعه فقدان این شخصیت خدوم و عالیقدر و فراموش ناشدنی  را به محضر مبارک مقام معظم رهبری ،حوزه های علمیه ، جامعه روحانیت و به‌ ویژه بیت شریف آن فقید سعید تسلیت عرض نموده  و از درگاه خداوند متعال برای ایشان مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان ارجمند صبر جمیل و اجر جزیل  توام با پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/