شهر خبر

در گفتگو با مهر انجام شد؛

انتقاد «فرشاد پیوس» از سرعت کُند تکمیل استادیوم وحدت شهر آستارا

انتقاد «فرشاد پیوس» از سرعت کُند تکمیل استادیوم وحدت شهر آستارا

آستارا- سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با انتقاد از سرعت کُند تکمیل ورزشگاه وحدت این شهر، گفت: هر روز وعده تکمیل می دهند اما خبری نیست.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقایع دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و ملوان انزلی، اظهار کرد: با کارشکنی هوادار به ورزشگاه راه دادند.

وی با انتقاد از ورود هواداران تیم فوتبال ملوان انزلی به استادیوم سردار جنگل رشت در بازی دیروز، افزود: ما میزبان بودیم ولی یک هوادار تیم فوتبال شهرداری آستارا در سکوها حضور نداشت.

پیوس با بیان اینکه برایمان فرقی نداشت و در بازی دیروز مثل میهمان بودیم، تصریح کرد: همه هواداران حاضر در بازی دیروز مربوط به تیم ملوان بودند که آرام آرام آمدند داخل و یکی در را برایشان باز کرد.

وی، ادامه داد: یکی و دو نفر از آقایان کارشکنی کرده و این از قبل برنامه ریزی شده بود که هوادار ملوان به ورزشگاه بیاید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، گفت: اگر ما هم می‌دانستیم از آستارا به استادیوم رشت با اتوبوس هوادار می‌آوردیم اما به همه گفتیم که به خاطر کرونا نیایید.

وی، تاکید کرد: هواداران فوتبال شهرداری آستارا مظلوم واقع شدند.

پیوس با انتقاد از سرعت کند تکمیل ورزشگاه وحدت شهر آستارا، گفت: هر روز امروز و فردا می‌کنند و هیچ خبری نیست، ما الان باید امتیاز جمع کنیم و به چه دردی می‌خورد که در هفته‌های دهم به بعد ورزشگاه وحدت آستارا درست شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه تیم فوتبال شهرداری آستارا همواره در بازی‌های لیگ یک مهمان است، گفت: امیدواریم مسئولان به قول‌های خود عمل کرده و کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برای برگزاری رقابت‌های لیگ یک و میزبانی تیم شهرداری آستارا از حریفان خود در شهر آستارا برطرف شود.