شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#انقلابی

خدمات آیت‌الله مجتهدشبستری؛ راهگشای نسل انقلابی برای تمدن‌سازی نوین اسلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مجتهدشبستری گفت: این شخصیت ارجمند و تاثیرگذار خدمات ارزشمند، ماندگار و الهام‌بخشی را در میدان‌های ترویج ارزش‌ها و شعائر اسلامی وخدمت به ملت عظیم الشان ایران به ودیعه نهاده است که راهگشای نسل جوان و انقلابی در راستای تمدن‌سازی نوین اسلامی خواهد بود.
خبرگزاری میزان - سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله محسن مجتهدشبستری را تسلیت گفت.
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
 
رحلت عالم انقلابی و مجاهد نستوه آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو عالیقدر مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تألم و تأثر فراوان شد.
 
این شخصیت ارجمند و تاثیرگذار از طلیعه نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب و سپس در عرصه‌های تعیین کننده تاریخ جمهوری اسلامی خدمات ارزشمند، ماندگار و الهام بخشی را در میدان‌های ترویج ارزش‌ها و شعائر اسلامی وخدمت به ملت عظیم الشان ایران به ودیعه نهاده است که راهگشای نسل جوان مومن و انقلابی در راستای تمدن سازی نوین اسلامی خواهد بود.

اینجانب این مصیبت را به محضر مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف استان آذربایجان شرقی، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت، شاگردان و علاقمندان، به ویژه بیت مکرم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با پیامبر اعظم (ص) و برای مصیبت دیدگان مکرم صبر و شکیبایی مسالت دارم.
 
  • جزئیات تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله مجتهدشبستری

    انتهای پیام/