شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دهه فجر#تهران#شهردار تهران

بازنگری در طرح تفصیلی ده‌ونک/ بهره برداری از چندین پروژه در منطقه ۳ تا دهه فجر


بازنگری در طرح تفصیلی ده‌ونک/ بهره برداری از چندین پروژه در منطقه 3 تا دهه فجر

شهردار تهران با اشاره به مشکلات ساکنان ده‌ونک گفت: با توجه به مشکلاتی که در این محدوده وجود دارد قرار شد بازبینی در ارتباط با طرح تفصیلی ده‌ونک انجام شود و امیدواریم این محدوده در آینده نزدیک از حالت فریز در آید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علیرضا زاکانی در پایان بازدید خود از منطقه 3 در قالب طرح "قرار خدمت" در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صبح امروز بازدیدهایی را از پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف در منطقه 3 داشتیم.

وی تصریح کرد: از هفته گذشته جلسات مستمری در ارتباط با پروژه‌های منطقه 3 برگزار و در این زمینه از نظرات کارشناسان استفاده شد و در ادامه نیز در جلسه امروز مصوبات خوبی به تصویب رسید.

شهردار تهران ادامه داد: همچنین امروز جلسه‌ای را با برخی از نخبگان منطقه داشتیم و از نظرات آنها استفاده شد. در ادامه نیز بازدیدی را از شیرخوارگاه آمنه و کودکان و شیرخوارانی که در این مجموعه نگهداری می‌شوند صورت گرفت.

زاکانی با تاکید بر اتمام برخی از پروژه‌ها در منطقه 3 خاطرنشان کرد: در این زمینه پروژه‌ها مورد نظر بررسی و کار کارشناسی قرار گرفته است. همچنین تصمیمات جدی در ارتباط با ده‌ونک و بازبینی طرح تفصیلی این محدوده انجام گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات انسدادی ده‌ونک قرار شد این موضوع از طریق ثبت پیگیری شود تا راه‌حلی برای این محدوده در نظر گرفته شود و با توجه به اینکه بخشی از این مسئله به وقف برمی‌گردد و شهرداری مسئولیتی ندارد. بر همین اساس قرار شد این مشکل از طریق کارگروهی پیگیری و به آن رسیدگی و نتیجه آن اعلام شود.

شهردار تهران اظهار امیدواری کرد با تدابیری که در آینده پیش‌بینی می‌شود ده‌ونک از فریز کردن درآید و مشکلات ساکنان این منطقه مرتفع شود.

شهردار تهران همچنین در رابطه با پارکینگ مجاور پارک ملت تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر نیمه‌کاره و رها شده است و قرار شد ظرف یک ماه این موضوع رسیدگی و فرآیند عملیاتی آن مجددا اجرا شود.

وی همچنین از اتمام و بهره‌برداری از برخی از پروژه‌های منطقه تا دهه فجر خبر داد.

انتهای پیام/