شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیت الله#باقری#نیروهای مسلح

تسلیت سرلشکر باقری در پی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری


تسلیت سرلشکر باقری در پی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم مجاهد و انقلابی آیةالله محسن مجتهد شبستری عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشتازان نهضت اسلامی موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

سوابق انقلابی و مبارزات پیوسته و شجاعانه در دوران طاغوت و ‌نظام ستمشاهی در کنار حضور دائمی در مقاطع مختلف تاریخ پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش آفرینی های بزرگ در مسئولیت‌های متعدد و حساس از جمله سال ها نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه شهر تبریز، حوزه های علمیه و قائم مقام جامعه روحانیت مبارز، در کنار غیرت دینی، بصیرت سیاسی و مشی انقلابی؛ شخصیتی جامع و اثرگذار از این عالم جلیل القدر پدید آورده بود.

فقدان این شخصیت ممتاز و ماندگار را به محضر مبارک مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، جامعه روحانیت و عموم علاقمندان آن مرحوم و به‌ ویژه خاندان گرامی و بازماندگان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن فقید سعید رحمت، مغفرت و رضوان الهی و برای مصیبت دیدگان معزز؛ صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توام با پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/