شهر خبر

اهداء پرچم حرم حضرت معصومه (س) به پاس افتخارآفرینی رزمندگان نیروی دریایی سپاه

به پاس افتخارآفرینی رزمندگان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با تروریست‌های آمریکای در دریای عمان پرچم حرم حضرت معصومه (س) به فرمانده نیروی دریایی سپاه اهدا شد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه، مراسمی به دعوت آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور سردار دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از طلاب و فضلای نخبه حوزه علمیه قم در شبستان نرجسیه حرم مطهر برگزار شد.
 
این مراسم به منظور تجلیل از عملیات غرورآفرین رزمندگان نیروی دریایی سپاه با نام «ربیع الاول» انجام شد.
 
تولیت آستان مقدس حرم مطهر معصومیه با اهداء هدیه ویژه متبرکه حرم مطهر به دریادار تنگسیری گفت: برای ما طلاب و روحانیون که هر روز آموزه‌های دین خدا را مباحثه می‌کنیم، مایه افتخار و عزتمندی است که رزمندگان دریادل و غیور نیروی دریایی سپاه اینگونه در مقابل جبهه کفر و استکبار با صلابت ایستادگی می‌کنند. بنده به نمایندگی از همه طلاب و روحانیون، بازوی تک تک رزمندگان و فرمانده شجاع و ولایتمدار آن را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم.
 
در ادامه دریادار تنگسیری با تشکر از ابراز لطف جامعه دینی و طلاب حوزه علمیه قم که مایه فخر جهان اسلام هستند گفت: این عملیات غرور‌آفرین و تمامی عملیات‌های دیگر را ما با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) انجام دادیم.
 
در پایان مجمع طلاب بنه پاس قدردانی از سردار تنگسیری و رزمندگان ندسا، پرچم مبارک حرم حضرت معصومه را به همراه یک عدد تابلو فرش به وی تقدیم کرد.
 
  • نفتکش توقیف شده ساتیس با حکم قضایی آزاد شد
  •  
    انتهای پیام/