شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#حوزه#شورای عالی

آیت‌الله مجتهدشبستری از حامیان مخلص نظام اسلامی بود

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری گفت: این سیاستمدار آگاه و مبارز نستوه از یاران و همراهان امام خمینی (رحمةالله علیه) در نهضت اسلامی و با روشن‌بینی عالمانه و اهتمامی که به صیانت از ولایت فقیه داشت از یاران صدیق رهبری و حامیان مخلص نظام اسلامی بود.
خبرگزاری میزان - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی درگذشت آیت‌الله مجتهدشبستری پیام تسلیت صادر کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
(انا لله و انا الیه راجعون)

رحلت عالم مجاهد، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری عضو محترم جامعه روحانیت مبارز موجب تألم و تأثر گردید.

این سیاستمدار آگاه و مبارز نستوه از یاران و همراهان امام خمینی (رحمةالله علیه) در نهضت اسلامی بود و با روشن‌بینی عالمانه و اهتمامی که به صیانت از ولایت فقیه داشت از یاران صدیق رهبری و حامیان مخلص نظام اسلامی بود.

خدمات ارزشمند ایشان در مناصب امامت جمعه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام در نزد خدای متعال مأجور و مشکور است، ان شاءالله.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم فاضل و انقلابی پرهیزگار را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم، علاقه‌مندان و به خصوص مردم غیور و مؤمن تبریز تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است؛ و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید هاشم حسینی بوشهری
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
 
  • جزئیات تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله مجتهدشبستری
  •  
    انتهای پیام/