به گزارش برنا؛ شورای شهر سابق به دنبال اصلاح چارت شهرداری تهران بود و از آن به عنوان اصلاح ساختار یاد می‌کرد. بنا بود برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها حذف و پست‌های مدیریتی کاهش پیدا کند چراکه به عقیده برخی اعضای شورای شهر سابق، ساختار شهرداری تهران بیش از اندازه فربه شده و نیاز به چابک سازی دارد اما مهر سال گذشته لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران رای نیاورد زیرا سیستم مدیریت شهری در روزهای پایانی دوره پنجم به هم می‌ریخت و نابسامانی در شهرداری ایجاد می‌شد و این ایده برای همیشه مسکوت ماند.

ناصر امانی،، عضو شورای شهر ششم و معاون شهردار اسبق تهران، در خصوص لزوم اصلاح ساختار در شهرداری تهران به خبرنگار برنا گفته بود معتقد به اصلاح ساختار در شهرداری تهران است ولی به عنوان عضو شورا بنا ندارد از شهرداری چیزی در این مورد بخواهد و به زاکانی، شهردار تهران هم گفته این امر را مورد مطالعه قرار دهد و اگر ضرورت دید لایحه در شورا بیاورد و بررسی کند.

بر این اساس به سراغ معاون شهردار تهران رفتیم تا از تصمیم مدیریت شهری جدید در رابطه با اصلاح ساختار شهرداری تهران خبردار شویم.

لطف‌الله فروزنده، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: الان ضرورتی برای اصلاح ساختار شهرداری وجود ندارد و تازه این طرح مورد بررسی قرار گرفته است.

او افزود: شاید برخی مدیریت‌ها جا به جا شود اما به ثبات اعتقاد بیشتری داریم تا اینکه بخواهیم تغییر دهیم.

فروزنده تاکید کرد: اگر کارهای روی زمین مانده را فعال کنیم، نیرو هم کم داریم یعنی اینکه اگر سطح فعالیت‌ها را بالا ببریم نیرو کم داریم.