«منصور حقیقت‌پور»، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با تاثیر بحران‌ها بر عملکرد رئیسی و توقعات مردم اظهار کرد: روحانی دولتی زمینگیر تحویل رئیسی داد و قطعا مردم از اوضاع و احوال مطلع هستند و مهلت و فرصت لازم را برای رئیسی قائل خواهند بود تا بتواند اصلاحات را انجام بدهد و مسائل و مشکلات را از سر راه بردارد.

او افزود: هم در عرصه داخلی و هم در عرصه خارجی ضعف رفتار روحانی کاملا مشهود بود. در عرصه داخلی به هیچ‌کدام از مسائل و مشکلاتی که گریبانگیر مردم بود به‌طور اساسی پرداخت نشد و این مسائل حل نشدند شاید حتی تا حدی این‌طور به نظر برسد که مملکت را به حال خود رها کرده بود.

او افزود: این مساله موجب شد در چند سال گذشته مجموعه‌ای از مسائل و مشکلات در کشور رسوب کند. امروز رئیسی با رسوبی از مشکلات چند سال گذشته روبرو است و در بخش اقتصادی، معیشت، اشتغال، عمران، آبادی، فرهنگ و صنعت و همه موارد با مشکل روبرو است.

حقیقت‌پور در مورد عمده بحران‌های بین‌المللی اضافه کرد: در صحنه بین‌المللی با فقدان تحرک لازم به عنوان یک بازیگر اساسی روبرو بودیم و لااقل در منطقه به همین صورت بود. 

او افزود: ما نباید منتظر می‌ماندیم تا تحولات سیاسی در افغانستان و قفقاز تا مرزهای ما پیش بیاید و ما هیچ رغبت و اراده‌ای برای دخالت نداشته باشیم. این موارد از نقاظ ضعف دولت روحانی بود و امیدواریم با فرصتی که مردم به دولت رئیسی می‌دهند او بتواند این مشکلات و مسائل را حل کند.

این چهره اصولگرا در پایان گفت: امروز زنده ماندن کارگر و کارمند با این حقوقی که می‌گیرند معجزه است؛ چرا باید مسکن ظرف سه، چهار سال تا 10 برابر گران شود؟!

انتهای پیام/ 3