شهر خبر

بیشرمانه‌ترین سلفی جهان !+ عکس

این روز ها بعضی از انسان ها کارهای بی شرمانه ای با گوشی های خود انجام می دهند که یکی از آنها سلفی گرفتن با تصادفات بجای کمک کردن به مصدومین است.

بیشرمانه‌ترین سلفی جهان !+ عکس

به گزارش منیبان؛ یکی از اتفاقات دردناک و مرگباری که امروزه در تمام نقاط جهان رخ می دهند،تصادفات جاده ایی هستند که بیشترین آمار مرگ و میر را بر عهده دارد.اما با این وجود،امروزه هر انسانی در هر سنی دارای یک تلفن همراه هوشمند که با کمترین هزینه می توان آن را تهیه کرد،می باشد که گاها برخی با آنها کارهای بیشرمانه و دردناکی انجام می دهند.

روز گذشته در طی یک حادثه مرگبار ، 3 دوستی که سوار بر موتور بودند با یک اتوبوس مخصوص مدرسه تصادف می کنند که متاسفانه هر 3 آنها جان خود را از دست می دهند.نقطه منفی و دردناک تصادف آنها ، مرگشان نمی باشد.

بلکه با وجود تعداد زیادی وسیله نقلیه که در آنجا بودند،هیچ یک از آنها برای انتقال این 3 دوست اقدام نکردند و بجای کمک رسانی به آنها،شروع به ثبت تصاویر سلفی با این 3 دوست که در حال جان دادن بودند،کردند.کار این افراد به شدت در صفحات مجاز توسط کاربران با واکنش بسیار جدی روبرو شد.

پس از انتشار این خبر در رسانه ها،اعصاب کاربران و مردم را برانگیخت چرا که اگر آنها را به بیمارستان منتقل می کردند،شانس زنده بودنشان بیشتر می شد و اما آنها بجای امداد رسانی شروع به انداختن تصاویر سلفی با این 3 دوست و یا ضبط ویدئو کردند که کار آنها بسیار بیشرمانه بود و از دید هر انسانی،کار آنها کمتر از قتل نبوده است.

همچنین جالب است بدانید هر یک از ویدئو هایی که توسط این افراد ضبط شده اند، به تنهایی یک مدرک جرم می باشند چرا که در ویدئوهایی که ضبط شده اند،نشان می دهد که این 3 دوست آسیب دیده پس از تصادف ، زنده بودند و دست و پاهایشان تکان می خورد و متاسفانه به طور دردناکی قبل از رسیدن به بیمارستان جان باختند.

سخنگوی بیمارستان این چنین گفت:"اگر این افراد چند دقیقه زودتر به بیمارستان میرسیدند،احتمال سالم بودن آنها بیشتر بود و اما افرادی که در بالای سر آنها بودند،بطور بیشرمانه شروع به عکسبرداری و ضبط فیلم کردند.پلیس اینک در حال جستجوی این افراد می باشد".

پس از این اتفاق ناهنجار و بیشرمانه پلیس شروع به یافتن این افراد کرد و هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آنها توسط پلیس انتشار نیافته است.

وبگردی