به گزارش برنا؛ تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه سه بر صفر برابر تیم ملی فوتبال سوریه به برتری رسید تا با ۱۶ امتیاز در صدر گروه A رقابت‌ها قرار گیرد. گل‌های این دیدار را سردار آزمون، احسان حاج صفی و علی قلی‌زاده به ثمر رساندند.

کریم باقری پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه با اشاره به جنگندگی شاگردان اسکوچیچ در بازی های دور مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: بابت این بردها به مردم ایران تبریک می‌گویم، امیدوارم آنان خوشحال شده باشند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی فوتبال سوریه واقعا عالی بازی کردند.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: به مردم ایران اطمینان می‌دهم که بازیکنان تیم ملی فوتبال تمام تلاش خود را در مسیر رسیدن به جام جهانی انجام خواهند داد و بازیکنان نیز انتظار حمایت دارند. امیدوارم در بازی های آتی هم مثل بازی‌های قبل نتایج خوبی کسب کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران هفتم بهمن در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی عراق است و در صورت برتری در آن دیدار به نخستین تیم آسیایی تبدیل خواهد شد که جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب خواهد کرد.

تاکنون تیم‌های فوتبال قطر (میزبان)، آلمان، دانمارک، فرانسه، بلژیک، کرواسی، اسپانیا، صربستان، انگلیس، سوئیس و برزیل جواز حضور در جام جهانی قطر را دریافت کرده‌اند.