شهر خبر

انتقاد وحشتناک گزارشگر سوری از ستاره تیم ملی!

کاپیتان تیم ملی سوریه و باشگاه الاهلی نه در عربستان و نه در مقدماتی جام جهانی روزهای خوبی را سپری نمی کند و این مسئله نیز باعث شده تا او از دوران اوجش فاصله بگیرد.

انتقاد وحشتناک گزارشگر سوری از ستاره تیم ملی!

به گزارش منیبان؛ با غیبت عمر خریبین، تمام امیدهای سوریه به گلزنی عمر السومة بود. مهاجم الاهلی که یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال عربستان است، روزهای خوبی را سپری نمی کند. او در دیدار برابر تیم ملی فوتبال ایران ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شد و نتوانست در برابر خط دفاعی مستحکم ایران کاری از پیش ببرد.

عمر السومة در این نه تنها قادر به باز کردن دروازه ایران نبود بلکه روی گل دوم ایران مقصر اصلی بود و سانتر ارسالی وحید امیری در حالی به دست کاپیتان سوری ها برخورد کرد که دستان این بازیکن بسیار باز بود و این مسئله سبب شد تا ما نینگ داور چینی یک ضربه پنالتی را به سود ایران اعلام کند.

بازی بد عمر السومة باعث شد تا عبدالله الحربی گزارشگر سعودی شبکه SSC به انتقاد از این بازیکن بپردازد. در دقیقه 84 و زمانی که عمر السومة وارد کادر تلویزیونی شد، الحربی با کنایه درخصوص این بازیکن گفت: بالاخره السومة را دیدیم و متوجه حضور او در میدان شدیم. صادقانه بگویم، (به حدی که این بازیکن در جریان بازی قرار نداشت) انتظار داشتم که او مُرده باشد.

کاپیتان تیم ملی سوریه و باشگاه الاهلی نه در عربستان و نه در مقدماتی جام جهانی روزهای خوبی را سپری نمی کند و این مسئله نیز باعث شده تا او از دوران اوجش فاصله بگیرد. السومة در 11 دیدار این فصل الاهلی فقط 3 گل به ثمر رسانده که یکی از بدترین شروع های این مهاجم کهنه کار در لیگ عربستان است.

اسطوره باشگاه الاهلی شب گذشته به خوبی از سوی شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان مهار شد و آنها اجازه خودنمایی را به این مهاجم زهردار ندادند. او باید به عربستان برگردد تا خودش را برای دیدار با ابها و سپس جدال حساس مقابل النصر آماده کند.

 

وبگردی