شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#آماده باش#فلسطین

منابع فلسطینی اعلام کردند؛

آماده باش نیروهای مقاومت در غزه به دنبال تحرکات صهیونیستها

آماده باش نیروهای مقاومت در غزه به دنبال تحرکات صهیونیستها

پس از دریافت نشانه‌ها و سیگنال‌های قوی مبنی بر خطرناک بودن وضعیت امنیتی و احتمال اقدام نظامی صهیونیست‌ها علیه نوار غزه نیروهای مقاومت فلسطین به حال آماده باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فلسطین الیوم، گزارش داد: پس از دریافت نشانه‌ها و سیگنال‌های قوی مبنی بر خطرناک بودن وضعیت امنیتی و احتمال اقدام نظامی صهیونیست‌ها علیه نوار غزه یا ترور شخصیت‌های عالیرتبه در مقاومت، مقاومت غزه در میان نیروهای نظامی و اطلاعاتی خود آماده‌باش اعلام کرد.

منابع فلسطینی اعلام کردند: بخش امنیتی مقاومت چند روزی است که تحرکات امنیتی، اطلاعاتی و نظامی گسترده صهیونیست‌ها در اطراف نوار غزه، پرواز مداوم جنگنده‌های جاسوسی صهیونیست‌ها بر فراز غزه و نیز تحرکات روزانه رژیم صهیونیستی در طول نوار مرزی و دریایی نوار غزه را رصد می‌کند و مقاومت بالاترین درجه تدابیر و احتیاط‌های امنیتی را از بیم هر اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در پیش گرفته است.

این منابع تأکید کردند: مقاومت تنها به اتخاذ بالاترین درجه هشدار اکتفا نکرده بلکه اخیراً مانورهای شبانه‌روزی نیز برای ناکام گذاشتن هر اقدام غافلگیرانه ارتش رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد. ثبات وضعیت نظامی در مرز نوار غزه مقاومت را فریب نخواهد داد.