به گزارش برنا؛ هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای یزد، ورامین، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه (دو دیدار) پیگیری می‌شود.

تیم والیبال سایپا که با یک برد، 6 شکست و چهار امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار داشت، بعد از سه هفته میهمانی، در خانه والیبال تهران میزبان هورسان رامسر شد و شاگردان ناصر شهنازی سرمربی این تیم توانستند از این فرصت برای کسب دومین برد خود در این رقابت‌ها استفاده کنند.

هورسان در ست‌های اول و چهارم این ددیار با امتیازهای 25 بر 17 و 25 بر 21 به پیروزی رسید و یک امتیاز به دست آورد.

سایپا نیز در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 21 و 15 بر 8 فاتح این مسابقه سنگین شد و به دومین برد خود دست یافت تا 6 امتیازی شود، اما جایگاهش در رتبه سیزدهم تغییری نکرد.

نماینده رامسر که مسعود آرمات از هفته ششم هدایت آن را برعهده گرفته است، با 9 امتیاز و دو برد در رتبه دوازدهم جدول باقی ماند.

نادر انصاری به عنوان ناظر فنی، اسماعیل صباغ (ناظر داوری)، احمد سرمست (داور اول) و علی‌اصغر ثابتی‌پور به عنوان داور دوم، تیم نظارتی و داوری این مسابقه بودند.

این دیدار 127 دقیقه طول کشید و تیم هورسان در ست سوم اخطار تاخیر دریافت کرد. همچنین سعید شیرود قربانی بازیکن هورسان رامسر و حمید محمدآلق بازیکن سایپا در ست سوم کارت زرد دریافت کردند.

 

نخستین برد خارج از خانه گنبد  

شهرداری گنبد در هفته هشتم لیگ برتر موفق به شکست سه بر یک شهرداری ورامین شد تا نخستین برد خارج از خانه خود را به دست ‌آورد و 14 امتیازی از چهار برد شد.

گنبد با کسب این پیروزی سه پله صعود در جدول به دست آورد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

شهرداری ورامین در ست دوم این مسابقه 27 بر 25 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شد تا تعداد برد و باخت‌هایش در عدد چهار برابر شود.

علیرضا گیلانی و امیر صداقت ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت دو ساعت و 12 دقیقه طول کشید. همچنین قضاوت این دیدار را مسعود ذوقی و سیدمحمدمهدی موسوی به عنوان داوران اول و دوم، برعهده داشتند.

در ست نخست این مسابقه عظیم جزیده سرمربی شهرداری گنبد و بهمن جهاندیده بازیکن شهرداری ورامین اخراج شدند.