عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس اظهار داشت: شاخه شاخه شدن اصولگرایان یعنی مسئولیت همدیگر را نپذیرفتن وگرنه تخم مرغ، مرغ، گوشت و نان کاری با اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارد، ارزاق عمومی و فقر و بیچارگی کاری به این مسائل ندارد و این ها هیچ برنامه ای ندارند.

 یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس در پاسخ به این سوال که آیا موفقیت یا شکست دولت سیزدهم به حساب اصولگراها نوشته می شود یا خیر؟  گفت: به هر حال زود می توانیم مسائل را تغییر دهیم. الان اصلاح طلبان چند گروه و دسته شدند و حرف هایشان یکی است و در دادن پُست چندان تفاوتی ندارند، اگر اصولگرا شکست بخورد، آن اصولگرا بگوید این ها از ما نبودند و ما شاخه دیگر اصولگرا هستیم، این شاخه شاخه شدن یعنی مسئولیت همدیگر را نپذیرفتن وگرنه تخم مرغ، مرغ، گوشت و نان کاری با اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارد، ارزاق عمومی و فقر و بیچارگی کاری به این مسائل ندارد و این ها هیچ برنامه ای ندارند.

او افزود: این هایی که از افزایش حقوق و همسان سازی می گویند واقعا مردم نمی دانند این اتفاق می افتد یا اتفاق نمی افتد، آیا وضعیت و شرایط کارگرها بهتر می شود یا نمی شود، آیا بخش درمان در سال ۱۴۰۱ یا همین قدری که از ۱۴۰۰ مانده است وضعیتی در آن پیش می آید یا خیر؟

آیا موفقیت یا شکست دولت رییسی به حساب اصولگرایان نوشته می شود؟

یوسفیان ملا ادامه داد: الان همه مشغول واکسن هستند، 10 تا واکسن که زدند همین را در بوق و کرنا می کنند  و همه جا می گویند ببینید ما واکسن زدیم این در حالی است که مردم با بیماری های گوناگون روبرو هستند و داروهای مختلف نیاز دارند.