شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

بازگشت سیدجلال حسینی به تمرینات گروهی پرسپولیس

بازگشت سیدجلال حسینی به تمرینات گروهی پرسپولیس

سیدجلال حسینی به تمرینات گروهی تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تمرینات خود برای بازی برابر مس در رفسنجان، پیش از ظهر امروز در هوای سرد پاییزی، زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداخت.

سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس نیز امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و بازیکنان با دوهای کوتاه و انجام حرکات کششی و نرمشی، بدن‌ها را گرم کرده و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. دروازه‌بان‌های تیم هم زیر نظر داود فنایی تمرینات ویژه خود را انجام دادند.

بازیکنان سپس در قالب سه گروه به بازی «آقا وسط» روی آوردند و در ادامه، کار با توپ، پاسکاری‌های ترکیبی و تاکتیک‌های حمله به دروازه را در دستور کار قرار دادند و در پایان نیز فوتبال درون تیمی را به نمایش گذاشتند.

تمرین امروز به مدت ۷۰ دقیقه انجام شد و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

سید جلال حسینی امروز به تمرینات گروهی بازگشت و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

سیامک نعمتی، همچنان برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام می‌دهد و سایر بازیکنان هم بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند.

ملی‌پوشان، کریم باقری و مهرداد خانبان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کماکان غایب تمرین هستند.

صدری پس از تمرین سرخپوشان، جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی سرمربی و افشین پیروانی مدیر تیم برگزار کرد و در خصوص شرایط موجود و تیم به تبادل نظر پرداخت.

تمرین امروز یک میهمان ویژه هم داشت و او، برادر بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان سرخپوشان بود که در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافت و با اعضای تیم و بازیکنان خوش و بش کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (پنجشنبه) پس از آخرین جلسه تمرینی خود، با یک پرواز چارتر به همراه ملی‌پوشان، تهران را به مقصد رفسجان ترک خواهد کرد.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) روز جمعه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدا مس آغاز خواهد شد.