شهر خبر

جزئیات جدید از پرداخت پول کالدرون ؛ هواداران پرسپولیس همچنان منتظر

علت باز نشدن پنجره پرسپولیس ؛ واریز بخش بخش پول کالدرون به حساب او

طبق خبر های جدید پول گابریل کالدرون به صورت بخش بخش به حساب او ریخته شده و تا واریز کامل پول به حساب این مربی ، پنجره باز نخواهد شد.

طبق خبر های جدید پول گابریل کالدرون به صورت بخش بخش به حساب او ریخته شده و تا واریز کامل پول به حساب این مربی ، پنجره باز نخواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که باشگاه پرسپولیس مدعی است چهارشنبه ۱۹ آبان مطالبات گابریل کالدرون و دستیارش را از طریق بانک مرکزی به حسابی که این مربی آرژانتینی در سوییس اعلام کرده واریز کرده، اما این باشگاه همچنان منتظر دریافت تاییدیه واریز از سوی وکیل کالدرون است تا پنجره نقل و انتقالاتی آنها از سوی فیفا باز شود.

یک منبع موثق در بانک مرکزی در پاسخ به سوالی که چرا این انتقال پول اینقدر زمان‌بر شده است گفت:

“با توجه به اینکه بانک مرکزی ایران در لیست تحریم های آمریکا قرار دارد این ارگان نمی‌تواند به صورت مستقیم پول کالدرون را پرداخت کند و از اعتباری که در کشور چین و یا یکی دو کشور دیگر دارد برای انتقال این پول استفاده کرده است.”

این شخص افزود:

” با توجه به اینکه سازمان کنترل دارایی‌های ایران که تحت نظر وزارت خزانه داری آمریکا است، هر تراکنشی که از ایران انجام شود را به صورت دقیق بررسی می‌کند. به همین دلیل امکان انتقال پول به صورت مستقیم وجود نداشت و از منابعی که در خارج کشور بوده استفاده شده و برای انتقال پول از مبدا ایران به مشکل نخورد، بانک مورد نظر که اعتبار ایران در آنجا وجود دارد از طریق چند صرافی و پس از گردشی که انجام می شود پول را به حساب مورد نظر در سوییس واریز می‌کند.”

بر اساس اطلاعاتی که رسیده است طلب گابریل کالدرون هنوز به صورت کامل به حساب او واریز نشده و دلیل اینکه وکیل این مربی آرژانتینی هنوز تاییدیه را به فیفا اعلام نکرده این است که مبلغ مورد نظر (۷۰۰ هزار یورو) هنوز کامل نشده است.
البته با توجه به اینکه این مبلغ باید از طریق ۵ تا ۶ صرافی و در چند بخش جا به جا شود در از دیروز پول به صورت بخش بخش به حساب کالدرون رفته و باید دید کی به صورت کامل، به حساب این مربی می نشیند تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود.
باشگاه پرسپولیس از مدتها قبل مبلغ مدنظر کالدرون را تهیه کرده بود و باید بانک مرکزی اقدام به انتقال این مبلغ از طریق منابعش در خارج از کشور می‌کرد که این پروسه هم نیاز به یکسری امور اداری داشت که انجام شد.