شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت دوازدهم#مجلس
صحن علنی|

موافقان و مخالفان گزارش وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت‌ قبل چه گفتند؟| پورابراهیمی: هیچ شاخص سالمی در پایان دولت دوازدهم نداشتیم

 ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم (در اجرای تبصره (۱) ماده (۴۵) آیین نامه داخلی مجلس) در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم (در اجرای تبصره (۱) ماده (۴۵) آیین نامه داخلی مجلس) در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار گرفت.

با قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در روز گذشته، نمایندگان امروز به بیان دیدگاه های خود پیرو این گزارش پرداختند.

محمدرضا پورابراهیمی در زمینه گزارش ارائه شده در صحن علنی مجلس گفت: عملکرد هشت ساله دولت های یازدهم و دوازدهم کار را به جایی رسانده که ما هیچ شاخص سالمی در پایان دولت دوازدهم نداشتیم.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در زمینه گزارش رائه شده کمیسیون اقتصادی در صحن مجلس گفت: اگر معدل عملکرد دولت در شاخص‌ها را بگیریم، اکثر نمراتی که دولت دریافت می‌کند، زیر ۱۰ است و در مقایسه با اهداف برنامه ششم فاصله زیادی دارد.

میرتاج الدینی تصریح کرد: لازم است ابعاد مختلف کارنامه دولت‌های یازدهم و دوازدهم مورد بررسی جدی قرار گیرد و مشخص شود چرا به لحاظ اقتصادی به این شرایط رسیده ایم و علت آن که از اهداف پیش بینی شده به این میزان دور شده و نمره قبولی دریافت نکرده، چیست؟  

متن گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اینجا بخوانید.

ادامه دارد ...