شهر خبر

انقلاب بزرگ اسکوچیچ در ترکیب تیم ملی !

ترکیب تیم ملی ایران مقابل سوریه با چند تغییر غافلگیر کننده ؛ از نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند تا بازگشت حاج صفی و قلی زاده

تیم ملی فوتبال ایران ساعت 10:30 امروز جمعه عازم امان می‌شود

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ترکیب ایران مقابل سوریه را در حالی اعلام کرد که در آن تغییرات غافلگیر کننده ای دیده می شود، از نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند تا بازگشت احسان حاج صفی و علی قلی زاده.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ برای جدال مقابل سوریه ترکیب تیم ملی ایران را مشخص کرد که مهمترین تغییر به درون دروازه و حضور امیر عابدزاده برمی‌گردد.

تیم ملی ایران بعد از برتری مقابل لبنان اکنون برای دستیابی به امتیاز شانزدهم در مسیر انتخابی جام جهانی برابر سوریه قرار خواهد گرفت. شاگردان دراگان اسکوچیچ در بازی رفت موفق شدند این تیم را شکست دهند و اکنون در اولین بازی دور برگشت امیدوار به تکرار نتیجه مقابل این حریف هستند.

دراگان اسکوچیچ که تا اینجای رقابت‌‎های انتخابی موفق شده سیزده امتیاز به همراه تیمش کسب کند و امید اول صعود از این مرحله به جام جهانی محسوب می‌شود، ترکیب تیمش برابر سوریه را با تغییر دروازه بان نسبت به ۵ بازی ابتدایی معرفی کرده است:

امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی(کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌الهی، امید نورافکن، احمد نورالهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سردار آزمون

همچنین ترکیب تیم ملی سوریه نیز با اعلام نزار محروس به قرار زیر است:

خالد الحجی عثمان، عمرو میدانی، محمد العنز، موید الخولی، فهد الیوسف، ثائر کروما، عمرو جنیات، احمد الاشقر، خالد کرداوغلی، محمود المواس و عمر السومه

مهم‌ترین تغییر در ترکیب تیم ملی سوریه در دروازه این تیم اتفاق افتاده که ابراهیم عالمه نیمکت‌نشین شده و به جای او خالد الحجی بازی می‌کند و عمر خربین نیز به دلیل مصدومیت در فهرست سوری‌ها حضور ندارد.