به گزارش برنا، چانگ اوی سان برای پنجمین دوره متوالی خود در مجمع عمومی فدراسیون آسیایی در داکا، پایتخت بنگلادش، بار دیگر به عنوان رئیس تیراندازی با کمان آسیا انتخاب شد. اوی سان که تا سال 2025 در این سمت خواهد بود، از سال 2005 عهده دار ریاست بوده و همزمان رئیس گروه هیوندای موتور، غول خودروسازی در کشور کره جنوبی است. این نخستین بار در تاریخ این فدراسیون است که یک رئیس چهار بار بطور متوالی انتخاب می شود.

اوگور اردنر، رئیس تیراندازی با کمان جهان، گفت: "تبریک من به رئیس چانگ برای انتخاب مجدد به اتفاق آرا است.  رهبری مستمر او تضمین می کند که این قاره نه تنها ورزشکاران برجسته جهان را تولید خواهد کرد، بلکه تعهد به ارتقا و توسعه تیراندازی با کمان در منطقه را نیز تضمین می کند".

بنا بر گزارشی از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، چانگ در نشست داکا 26 رای از 28 فدراسیون عضو شرکت کننده در مجمع را دریافت کرد و به دلیل رهبری توسعه تیراندازی با کمان آسیا به مدت 16 سال مورد تحسین قرار گرفت.

چانگ پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون آسیایی اظهار داشت: به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، جایگاه بین المللی تیراندازی با کمان آسیایی را همراه با مدیرانی که به تازگی منصوب شده اند ارتقا می دهم و بر توسعه و گسترش مستمر پایگاه تیراندازی با کمان در کشورهای آسیایی تمرکز خواهم کرد".