شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوومیدانی#بازی‌های آسیایی

برگزاری نشست کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی با فدراسیون‌های دوومیدانی و قایقرانی


برگزاری نشست کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی با فدراسیون‌های دوومیدانی و قایقرانی

نشست کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی با فدراسیون‌های دوومیدانی و قایقرانی به منظور حضور موفق در این بازی‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، پس از معرفی رسمی سرپرست کاروان از سوی هیئت اجرایی، دور جدید نشست با فدراسیون‌های کاندیدا به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو از روز گذشته (دوشنبه 24 آبان) با مسئولان و کادر فنی فدراسیون‌های دوومیدانی و قایقرانی برگزار شد.

در نشست فوق پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته، علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان،  فرید فتاحیان مدیر روابط بین‌الملل، پدیده بلورزاده کارشناس مرکز نظارت بر تیم های ملی به همراه مسئولان و کادر فنی فدراسیون های قایقرانی و دوومیدانی حضور داشتند.

در نشست کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی هانگژو با فدراسیون های قایقرانی و دوومیدانی، فخری سرپرست کاروان کتابچه دستورالعمل ستاد برگزاری بازی ها را که پیش از این برای فدراسیون ها ارسال شده است برای حاضرین مرور کرد. این کتابچه شامل قوانین، مقررات، اوزان ، ماده های هر رشته و زمان برگزاری آن طبق روز و ساعت اعلام شده است.

در ادامه نشست مسئولان و کادر فنی رشته های قایقرانی و دوومیدانی گزارشی از وضعیت اردوها، نحوه انتخاب اردونشینان، مسابقات پیش رو و زمان برگزاری اردوها و مشکلاتشان مطرح کردند.

 

انتهای پیام/