شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#هندبال

آغاز اردوی دوم تیم ملی هندبال زنان از اول آذر

آغاز اردوی دوم تیم ملی هندبال زنان از اول آذر

دومین و آخرین اردوی تیم ملی هندبال زنان ایران جهت آماده سازی برای مسابقات قهرمانی جهان از اول آذر شروع خواهد شد.

بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا انجام می‌شود و تیم ملی هندبال زنان ایران خود را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کند. اولین اردوی تیم ملی از ۱۹ تا ۲۶ آبان و با حضور ۲۷ بازیکن انجام شد و قرار است دومین و آخرین اردو نیز از اول تا هشتم آذر در محل فدراسیون هندبال انجام شود. البته هنوز اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی پایانی از سوی کادر فنی مشخص نشده است.

 

تیم ملی هندبال زنان ایران برای اولین بار در تاریخ سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را با کسب عنوان چهارمی قهرمانی آسیا بدست آورد.  این مسابقات شهریور به میزبانی اردن انجام شد.

 

عزت‌الله رزمگر مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در خصوص اردوها و زمان اعزام به قهرمانی جهان به ایسنا گفت: درگیر اردوها، جلسات و مشکلات اعزام هستیم. اولین اردوی ما از ۱۹ تا ۲۶ آبان انجام شد و قرار است دومین اردو که متصل به اعزام نیز هست از یکم تا هشتم آذر انجام شود.

-

 

وی در ادامه در خصوص اسامی ملی‌پوشان گفت: در اردوی اول ۲۶ بازیکن حضور داشتند و تلاش می‌کنیم تا برای اردوی دوم تعداد کمتری را در اختیار داشته باشیم تا برای انتخاب ۱۶ نفر نهایی تمرکز بیشتری داشته باشیم.