محمدحسین ضیایی، سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز، درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به نظر من هر انتخابی می‌تواند خوب یا بد باشد. نکته اصلی چگونگی آن انتخاب است که انفرادی است یا دسته جمعی. انتحاب‌های انفرادی ریسک بالایی دارد اما درصد خطای انتخاب جمعی، یعنی انتخابی که بر اساس یک اتاق فکر شکل بگیرد پایین است. در زمان حضورم در تراکتور با مدیریت پیشین کار کرده‌ام. مدیریت قدیم اصول داشت اما مدیریت فعلی بی‌اصول است. تنها امیدوارم تماشاگران در این وضعیت موفق باشند و خوشحال باشند.

او در ادامه افزود: بیشتر انتخاب‌ها بر اساس روابط انجام می‌شود و نه ضوابط. در لیگ مشاهده می‌کنیم مربی‌ای که موفق نیست 5 بار تیم عوض می‌‌کند. بر چه اساس این انتخاب انجام می‌شود؟ اوضاع فوتبال ما اینگونه است و بغرنج است زیرا در بازی‌ها مجبور به استفاده از لژیونرها هستیم و به طور کلی انتخاب‌ها اشتباه است.

ضیایی درباره شرایط خود گفت: وضعیت فعلی با روحیه من سازگار نیست. برخی‌ها بخاطر همین روحیات ما را قبول نمی‌کنند. در تیم ناشنوایان حضور داشتم که در آسیا قهرمان و راهی المپیک شد اما من را کنار گذاشتند. وقتی کار اصولی پیش نمی‌رود من هم اشتیاقم را از دست می‌دهم. وقتی هر تیمی اتاق فکر داشته باشد می‌توان از دانش‌ آن‌ها استفاده کرد تا مربیانی که درباره‌شان عرض کردم انتخاب نشوند.

ضیایی درباره مدعیان بازی‌های امسال گفت: تیم استقلال را بسیار خوب دیدم. پرسپولیس و سپاهان هم دیگر مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/ 3