شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس

حماس: برگ‌های برنده کافی برای تحقق مبادله اسرا در اختیار داریم


حماس: برگ‌های برنده کافی برای تحقق مبادله اسرا در اختیار داریم

حماس اعلام کرد برگ‌های برنده و قدرتمندی در اختیار دارد که می‌تواند از طریق آن توافق آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های اشغالگران اسرائیلی را محقق سازد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس در گفتگویی که با شبکه تلویزیونی الاقصی وابسته به این جنبش داشت تاکید کرد: مسئله اسرا در راس اولویت‌های جنبش حماس قرار داشته و این جنبش با تمامی ابزارهای موجود برای آزادی آنها تلاش می‌کند.

او حاضر به توضیح بیشتری در مورد برگ‌های قدرتمند حماس نشد اما تاکید کرد این جنبش همواره برای دفاع از اسرا در میدان حضور خواهد داشت.

پیش از این نیز حماس به شکل تلویحی از در اختیار داشتن چهار اسرائیلی در داخل نوار غزه خبر داده اما حاضر به مشخص کردن سرنوشت دقیق یا شرایط جسمانی آنها نشده بود.

براساس گزارش‌های منتشر شده دو نفر از این صهیونیست‌ها در جنگ تابستان 2014 علیه نوار غزه به اسارت در آمده و دو نفر دیگر چند سال بعد به دلایل نامعلومی وارد نوار غزه شده‌اند.

به گفته بدران حماس آماده انجام هر اقدام مورد نیازی برای دفاع از اسرای فلسطینی است و هر نوع رخدادی در زندان‌های صهیونیستی و هر نوع فشاری از سوی اشغالگران علیه اسرا سطح آمادگی مردم و مقاومت فلسطین را برای دفاع از آنها بالاتر می‌برد.

انتهای پیام/