فوتبال دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با یاران مسی؟

گفته می شود فدراسیون فوتبال آرژانتین با ارائه درخواستی به فدراسیون فوتبال ایران خواستار همکاری مشترک فدراسیون های فوتبال دو کشور شده است.

این همکاری قرار است در راستای برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی برای تیم های رده پایه و احتمالا بزرگسالان باشد. البته آرژانتین در این باره به کشورهای عربی هم چنین پیشنهادی داده است و در قبال چنین پیشنهادی خواهان پول شده است.

در صورت انعقاد این قرارداد همکاری، احتمال دارد تیم های ملی ایران و آرژانتین در رده بزرگسالان هم با هم دیداری دوستانه برگزار کنند اما باید در این میان فدراسیون هایی که طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال آرژانتین هستند، به این فدراسیون پول بدهند.

فوتبال دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با یاران مسی؟

البته فدراسیون فوتبال آرژانتین پولهای سنگینی هم برای انجام بازیهای دوستانه از کشورهای طرف تفاهم نامه طلب می کند که برای بازیهای تیم ملی آرژانتین چیزی نزدیک به یک تا دو میلیون دلار است.

پیش از این نمونه این تفاهم نامه ها در دوره های گذشته حضور روسای فدراسیون فوتبال با کشور های مختلف به امضاء رسید اما هیچوقت فدراسیون های گذشته نتوانستند از این تفاهم نامه ها به بهترین نحو استفاده کنند.

البته فدراسیون فوتبال در حال حاضر شرایط مالی بسیار بدی دارد و مطمئن باشید توانایی پرداخت چنین پولهایی را ندارد اما برگزاری دیدار دوستانه ایران و آرژانتین آرزوی هر طرفدار فوتبالی در ایران است.

خدا را چه دیدید، شاید دوباره ایران و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ مثل جام جهانی ۲۰۱۴ همگروه شدند!