به گزارش برنا به نقل از وزارت نیرو، "علی اکبر محرابیان" که از شب گذشته به همراه معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی به وضعیت شبکه‌های آب و برق به استان هرمزگان سفر کرده است، در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده این استان اظهار کرد: گزارشی از عملکرد تیم مدیریت بحران و شرکت‌های صنعت آب و برق استان هرمزگان پس از وقوع زلزله‌های در این بازدید ارائه شد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای لازم توسط کارشناسان از تاسیسات آبی هرمزگان انجام شده است، ابراز داشت: خطوط انتقال آب، سدها، بندهای انحرافی و بقیه تاسیسات در سلامت کامل هستند.
وزیر نیرو تصریح کرد: هیچ مشکلی در تامین و توزیع آب در هیچ کجای استان هرمزگان وجود ندارد و همچنان تمامی دستگاه‌های تابعه وزارت نیرو در آماده باش کامل هستند.
محرابیان ضمن تاکید بر لزوم حضور میدانی مدیران در صحنه، اظهار کرد: در بازدیدی که از مرکز زلزله یعنی شهر فین و روستای گیشان داشتیم دستورات لازم به مدیران صنعت آب و برق برای حل چالش‌ها با قید فوریت صادر شد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به تاسیسات برق هم خسارت زیادی وارد نشده است که زندگی مردم را تحت شعاع خود قرار دهد، اما آماده باش کامل در این حوزه نیز وجود دارد.