شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بندرعباس

اقلام ضروری و غذای گرم در مناطق زلزله‌زده بندرعباس توزیع شد

فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس با اشاره به آغاز خدمت‌رسانی در مناطق زلزله‌زده، از توزیع اقلام ضروری و غذای گرم توسط پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس در این مناطق خبر داد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محسن حیدریان گفت: تیزپروازان نیروی هوایی ارتش و کارکنان خدوم این یگان از همان دقایق اولیه پس از وقوع زلزله با اعلام آمادگی به استانداری و ستاد بحران استان، اقدامات اولیه در مناطق زلزله زده را آغاز کردند.
 
فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس با اشاره به آمادگی کامل این پایگاه برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌خیز استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به آمادگی بالا و تحرک سریع نیروی هوایی ارتش در ماموریت‌های محوله، برابر اوامر فرمانده نیروی هوایی ارتش، آمادگی کامل جهت انتقال مصدومین و همچنین محموله‌های مورد نیاز برای آسیب دیدگان زلزله و توزیع به موقع اقلام ضروری در منطقه عملیات امدادرسانی را داریم.
 
امیر سرتیپ دوم حیدریان خاطر نشان کرد: برپایی مراکز درمانی موقت، توزیع بیش از ۱۵۰۰ وعده غذای گرم، ۳۰۰۰ بطری آب معدنی، اقلام بهداشتی و درمانی مقابله با ویروس کرونا از قبیل ماسک، مایع ضد عفونی در بین مردم و روستا‌های اطراف از اقدامات اولیه پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی در راستای خدمت رسانی به مردم شریف هرمزگان بوده است.
 
وی با بیان اینکه تمام یگان‌های واکنش سریع، امداد و بهداشت و درمان این پایگاه با تمام تجهیزات تا پایان خدمت رسانی در مناطق زلزله زده و کنار مردم حضور خواهند داشت افزود: گروه‌ها و تیم‌های پزشکی، امدادی و درمانی این پایگاه با استقرار و احداث چادر در نقاط مختلف شهر بندر عباس و روستا‌های اطراف، آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به حادثه دیده گان احتمالی را دارند.
 
فرمانده پایگاه شهید عبدالکریمی در پایان اظهار کرد: با هماهنگی‌های که با استانداری انجام شده این پایگاه در صورت نیاز برای اسکان زلزله‌زگان و خدمت‌رسانی آمادگی دارد.
 
  • نفتکش توقیف شده ساتیس با حکم قضایی آزاد شد
  •  
    انتهای پیام/