به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛  رضا دوستعلی (مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 و رییس فرهنگسرای اشراق) با اعلام این خبر تصریح کرد: دهمین جشنواره «انارصد دانه یاقوت» به منظور معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مشتقات، مزایا و خواص انار و حمایت از باغداران و تولیدکنندگان انار برگزار می شود.

به گفته مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 ایجاد فرصت ارتباط مستقیم به منظور رونق‌ بخشی به کسب و کار آنان، ایجاد فضا و بستری سالم، ارتقای شناخت خانواده‌ها از موضوعات فرهنگی و اجتماعی با رعایت کامل پرتکل‌های  بهداشتی از اهداف این جشنواره است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 افزود: این جشنواره در بخش‌های متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استانها و صنایع دستی اقوام، نمایشگاه فرش، برنامه‌های متنوع  فرهنگی هنری، کارگاه های متنوع هنری تدارک دیده شده است.

رییس فرهنگ‌سرای اشراق ضمن اشاره به برگزاری ۹ دوره جشنواره، یادآور شد: این جشنواره به مدت ۱۵ روز  از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شود.همچنین مرکز واکسیناسیون اشراق نیز ازساعت ۸ تا ۱۸ در خدمت همشهریان جهت تزریق انواع واکسن است.

دوستعلی تصریح کرد: آیین افتتاحیه این جشنواره روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ساعت ۱۰ با حضور حجت السلام  و المسلیمن میثم امرودی ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیران فرهنگی و هنری مناطق ، مدیران شهری  و شهروندان برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای شرکت در دهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت می‌توانند از ۲۴ آبان تا ۸ آذر ساعت ۱۰ تا ۱۹  به فرهنگ‌سرای اشراق به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره مراجعه کنند و  علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77354735 تماس بگیرند.