شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#چطور#ملی‌پوش#لیگ برتر

هزینه‌های ۳ خارجی و ۲ ملی‌پوش تیمی که صعود نکرد، چطور تامین شد؟


هزینه‌های 3 خارجی و 2 ملی‌پوش تیمی که صعود نکرد، چطور تامین شد؟

تیم ستارگان ساری در مرحله مقدماتی لیگ برتر آزاد از سه کشتی‌گیر خارجی و دو ملی‌پوش جهانی نروژ در ترکیب خود استفاده کرد، اما به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم کشتی ستارگان ساری که در گروه ب مسابقات با تیم‌های صنایع مازندران، خراسان جنوبی و باشگاه مقاومت بسیج همگروه بود در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه دوم قرار گرفت. این تیم در دور رفت موفق به شکست 5-5 تیم صنایع در جویبار شد اما در دور برگشت 7-3 شکست را پذیرفت تا از صعود به مرحله بعدی بازماند.

ستارگان که سال‌هاست یکی از تیم‌های ثابت لیگ برتر آزاد محسوب می‌شود و یک باشگاه خصوصی است، در طول رقابت‌ها از سه کشتی گیر خارجی در ترکیب خود استفاده کرد.

این تیم در دور رفت از ژاگیر شاخیف در 65 کیلو و اودیکادزه در 97 کیلو و در دور برگشت نیز از شاخیف و گئورگی مشویلدیشویلی در 125 کیلو بهره برد.

ستارگان همچنین عرفان الهی ملی‌پوش وزن 70 کیلوی جهانی نروژ را از ابتدای دور رفت به خدمت داشت و برای دور برگشت نیز مجتبی گلیج ملی‌پوش وزن 97 کیلو و دارنده مدال برنز جهان را در اختیار گرفت.

طبیعتا استفاده از کشتی‌گیر خارجی با توجه به هزینه‌های دلاری بابت هر برد و هزینه ترانسفر، پرواز و اسکان، و همچنین عقد قرارداد با کشتی گیر ملی‌پوش هزینه‌های نسبتا زیادی را به یک تیم تحمیل می‌کند.

مرتضی قربانی سرمربی و مسئول تیم ستارگان در رابطه با اینکه چطور هزینه‌ استفاده از 3 خارجی و دو ملی پوش تامین شده است، به تسنیم گفت: ما در دور رفت اسپانسر نداشتیم ولی برای دور برگشت اسپانسر حمایت مان می‌کرد و هزینه‌های استفاده از ملی‌پوش و خارجی را پرداخت کردیم.



انتهای پیام/