شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خلیج فارس#هرمزگان
گفت‌وگو|

معاون استاندار هرمزگان: گزارشی از فروش درختان نخل روستاییان به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس دریافت نکردیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به کلیپ‌های منتشره مبنی بر فروش درخت‌های نخل از سوی روستاییان استان‌های جنوبی به کشور‌های حاشیه خلیج فارس گفت: در استان هرمزگان چنین موضوعی وجود ندارد و گزارشی از فروش درختان نخل روستاییان به کشور‌های حاشیه خلیج فارس دریافت نکرده‌ایم.
علی رئوفی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به کلیپ‌های منتشره مبنی بر فروش درخت‌های نخل از سوی روستاییان استان‌های جنوبی به کشور‌های حاشیه خلیج فارس گفت: در استان هرمزگان چنین موضوعی وجود ندارد و گزارشی از فروش درختان نخل روستاییان به کشورهای حاشیه خلیج فارس دریافت نکرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه شاید خروج ریشه‌های درختان نخل مربوط به روستاهای جنوبی استان فارس باشد، افزود: البته ریشه این درختان را که جدا می‌کنند به کشور‌های حاشیه خلیج فارس نمی‌فروشند بلکه این نخل‌ها توسط شهرداری‌ها جابجا شده و در پارک‌های جدید الاحداث کاشته می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در ادامه بیان کرد: در سال‌های گذشته برای بلوار ساحلی بندرعباس از روستا‌ها نخل خریداری و در آنجا کاشته شد.
 
رئوفی اضافه کرد: شاید کلیپ‌هایی هم که منتشر شده درباره همین جابجایی نخل‌ها برای کاشت در پارک‌های جدید الاحداث باشد، این نخل‌ها را جابجا می‌کنند تا سریعتر فضای سبز درست کرده و زیباسازی کنند.
 
  • محصولات تولیدی خارج از فصل هرمزگان؛ ظرفیت مناسب صادراتی به امارات، ترکیه و روسیه
  •  
    انتهای پیام/