شهرخبر

فردا؛ نشست فراکسیون انقلاب مجلس درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش


فردا؛ نشست فراکسیون انقلاب مجلس درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از برگزاری جلسه مجمع عمومی این فراکسیون درباره رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.

 سیدمحمدرضا میرتاج الدینی  نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه جلسه مجمع عمومی فراکسیون برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز گذشته تشکیل شد، گفت:در ابتدای این جلسه وزیر پیشنهادی با اشاره به برنامه‌ها و همچنین بیوگرافی و سوابق خود در آموزش و پرورش راهکارهایی را برای بهبود شرایط آموزشی کشور ارائه کرد.

وی اداکمه داد: پس از آن 6 نفر از نمایندگان به عنوان موافق و مخالف که به صورت قرعه کشی از میان اعضای فراکسیون انتخاب شده بودند در خصوص وزیر و برنامه‌هایش صحبت کردند و پس از آن مجدداً وزیر در پاسخ به سوالات نمایندگان اظهاراتی داشت.

نماینده تبریز در مجلس  با اعلام اینکه فردا( سه‌شنبه 25 آبان)  و پیش از آغاز رسمی جلسه رأی اعتماد به وزیر آموزش و پرورش در محل صحن مجلس شورای اسلامی جلسه فراکسیون را خواهیم داشت، افزود: نظرات فراکسیون و نمایندگان بدون حضور آقای فیاضی بررسی و موافقان و مخالفان اظهارات خود را از دریافت‌ها و بررسی‌هایشان در خصوص برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطرح خواهند کرد و پس از آن فراکسیون تصمیم خود را در خصوص رأی اعتماد به وزیر اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/