شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#وزن#کشتی آزاد#مسابقات جهانی

امیرمحمد یزدانی و شاخیف هم تیمی شدند/ عقد قرارداد سهند با اولین کشتی‌گیر خارجی‌اش


امیرمحمد یزدانی و شاخیف هم تیمی شدند/ عقد قرارداد سهند با اولین کشتی‌گیر خارجی‌اش

فینالیست‌های وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد هم تیمی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد 4 تیم شرکت داروسازی سهند ارس، فولادین ذوب آمل، دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع مازندران به نیمه نهایی لیگ برتر آزاد صعود کردند. در این مرحله بار دیگر تیم‌ها اجازه تغییر در تیم خود را خواهند داشت و می‌توانند نفراتی را از تیم خود کنار گذاشته و یا جذب کنند.

معمولا در این مرحله تیم‌های صعودکننده از ترکیب کشتی‌گیران شاخص تیم‌هایی که مجوز صعود به مرحله بعدی را دریافت نکرده‌اند، بهره می‌برند. با توجه به اینکه تیم ستارگان از سه کشتی‌گیر خارجی و دو ملی‌پوش در ترکیب خود استفاده می‌کرد، اکنون 4 تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی اجازه عقد قرارداد با این نفرات را دارند.

تیم سهند ارس ژاگیر شاخیف کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ستارگان را به خدمت گرفته و از این روس در مرحله پایانی لیگ استفاده خواهد کرد.

این در حالیست که ارسی‌ها امیرمحمد یزدانی را نیز در این وزن در اختیار دارند. یزدانی و شاخیف برگزارکننده فینال وزن 65 کیلوگرم در جهانی 2021 نروژ بودند.

به نظر می‌رسد علیرضا رضایی تصمیم دارد از امیرمحمد یزدانی در مرحله پایانی لیگ در وزن 70 کیلوگرم استفاده کند.

این تیم با در اختیار داشتن علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی سقف ملی‌پوشش پر است و طبیعتا با کشتی‌گیران غیرملی‌پوش و یک خارجی دیگر می‌تواند تیمش را برای مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ تقویت کند.

 

انتهای پیام/