شهر خبر

بازدید نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از مؤسسه مهد قرآن

بازدید نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از مؤسسه مهد قرآن

 غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور در دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن با فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این مؤسسه آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه مهد قرآن، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور در دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن با فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این مؤسسه آشنا شد.

در این دیدار سید محمود چاوشی مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن گزارشی از فعالیت‌های آموزش جامع قرآن با محوریت حفظ برای تمامی مقاطع سنی و تحصیلی از سوی دفاتر، شعب و کانون‌های تحت پوشش مؤسسه مهد قرآن در ۲۴ استان کشور را ارائه کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مؤسسه مهد قرآن در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور، محور تحولات هر جامعه را تربیت نیروی انسانی متعهد برشمرد و افزود: آموزه‌های دینی و قرآنی نقش بسزایی در تربیت عمومی و نخبگان جامعه دارد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم در ادامه گردآوری تجارب موفق آموزشی، نیاز سنجی مطابق ذائقه مخاطبین، افزایش و توجه به جاذبه‌ها و فرهنگ سازی در قاب رسانه برای موفقیت و جذب قرآن آموزان را مورد تأکید قرار داد.