شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#فوتبال#تیم ملی#ملی پوشان

در گفتگو با مهر مطرح شد:

تیم ملی باید بازی با لبنان را فراموش کند/پیروزی بر سوریه واجب است

تیم ملی باید بازی با لبنان را فراموش کند/پیروزی بر سوریه واجب است

کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد، گفت: بازی با لبنان هرچه بود به پایان رسید و ملی پوشان باید این دیدار را فراموش کرده و روی بازی با سوریه تمرکز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پنجمین روز از مرحله گروهی رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم‌های ملی ایران و لبنان بعد از ظهر پنجشنبه در شهر صیدا به میدان رفتند که تیم ملی ایران با دشواری و با گل ثانیه‌های پایانی موفق به شکست دادن حریف سخت‌کوش خود شد تا صدرنشین مسابقات را همچنان حفظ کند.

رحمان رضایی ملی پوش اسبق و کارشناس فوتبال در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: نمی‌خواهیم خودمان را فریب دهیم و باید گفت فارغ از نتیجه بازی که بسیار شیرین بود، کیفیت بازی تیم ملی نسبت به گذشته افت کرده بود و حداقل انتظار ما این است که این موضوع مقابل سوریه از بین رفته و کیفیت بازی تیم ملی بهتر شود.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: از مهلکه لبنان قسر در رفتیم و باید از این تلنگری که در «صیدا» خوردیم عبرت بگیریم. حتی اگر بهترین تیم آسیا باشیم و در صدر جدول هم قرار داشته باشیم، باز هم باید برای پیروز شدن مقابل تیم‌های ضعیف تلاش کرد، زحمت کشید و هماهنگ بود. در غیر این صورت لبنان هم می‌تواند برای ما دردسر ساز شود.

ملی پوش سابق فوتبال تاکید کرد: من نمی‌دانم توپی که منجر به گل لبنانی‌ها شد واقعاً از بیرون از زمین آمد یا خیر، اما این را می‌دانم که هیچ بازیکنی به خصوص بازیکنان باتجربه حق ندارند قبل از آنکه داور با سوت خود بازی را متوقف کرده، بازی را رها کنند. این اولین باری نیست که فوتبال ما روی اتفاقاتی از این دست گل می‌خورد. اما واقعاً امیدوارم که این آخرین گل اینچنینی باشد.

وی بیان داشت: این بازی هرچه بود گذشت و به تاریخ پیوست و ملی پوشان هم باید آن را فراموش کنند تا با تمرکز بیشتری به مصاف سوریه بروند. امروز پیروزی بر تیم ملی سوریه برای ما بسیار مهم است چون تا حدود زیادی کار صعود را تمام می‌کند.

رضایی گفت: من پیام بازیکنان تیم ملی را شنیدم و واقعاً متاثر شدم. درباره آن قضاوت نمی‌کنم چون در اردو نیستم و از فضای حاکم بی خبرم. اما از ملی پوشان می‌خواهم اگر مشکلاتی هم هست، در این دو سه روز آن را فراموش کنند تا خدای ناکرده این مشکلات مقابل سوریه برای ما اتفاقاتی را رقم نزند که بعداً حسرت آن را بخوریم. فوتبال ما در حالت عادی باید بدون دردسر از سد سوریه عبور کند و امیدوارم مشکلات موجود باعث گره خوردن کار تیم ملی نشود.