ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی تابستان سال آینده مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو را در پیش دارند. با توجه به اهمیت هر دو رویداد و به دلیل فاصله نزدیکی که این 2 مسابقه با هم دارند، فدراسیون کشتی وارد چالش جدیدی شده چراکه با این شرایط به نظر می‌رسد باید شاهد اعزام دو تیم ملی در آزاد و فرنگی برای مسابقات پیش رو باشیم.

ابراهیم مهربان، سرپرست دبیری فدراسیون کشتی، در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بله همانطور که تاریخ مسابقات نشان می‌دهد این دو رویداد در فاصله کوتاه از هم برگزار خواهد شد و طبیعتا فدراسیون هم برای این مساله برنامه ریزی لازم را انجام خواهد داد اما هنوز این برنامه‌ها دقیق بررسی نشدند ولی ظرف یک هفته آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

او در مورد رایزنی‌های انجام شده برای گرفتن میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان نیز گفت: میزبانی مسابقات بین‌المللی خوب است اما فعلا این موضوع در اولویت فدراسیون کشتی نیست چرا که ما چند رویداد مهم دیگر را در پیش داریم و در برخی از این مسابقات هم میزبان هستیم. مانند مسابقات جام تختی که در تلاشیم این دوره این رویداد را با کیفیت بهتری نسبت به دوره قبل برگزار کنیم. فکر می‌کنم بر اساس برنامه ریزی‌ها امسال استقبال بیشتری از جام تختی شود.

انتهای پیام/ 2