صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی  با بیان این‌که امشب و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود گفت: ازاین‌رو شاهد افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر تردد از جمله تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد هستیم.

او ادامه داد :از اواخر وقت روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کردستان، کرمانشاه و ایلام بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، غرب، شمال شرق و  مرکز کشور،  دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش پیش‌بینی می‌شود یادآور شد :شدت بارش‌ها در استان گیلان ،مازندران، مرکزی و غرب اصفهان خواهد بود .

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه در شمال شرق بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور ارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر بارش رخ خواهد داد گفت: در این مدت در جنوب کشور بارش باران گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود و در مناطق سردسیر و مرتفع و شمال شرق کشور  بارش به‌صورت برف خواهد بود.

ضیائیان تصریح کرد: پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود ازاین‌رو افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرتردد دور از انتظار نیست .

کارشناس هواشناسی گفت:  روز سه‌شنبه و چهارشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر دما بین ۶تا ۱۲ درجه و روز چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق و شرق کشور ۵تا ۱۲ درجه و در دامنه‌های جنوبی البرز ، غرب و مرکز کشور ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری و غبارآلود است. بیشترین دمای تهران به ۱۵ درجه و کمترین آن به ۸ درجه امی رسد .